tidan39 אוהב את התחום הודעות 56 מעורבות 2 נקודות 8 15/1/22 #1 היי, הכבל של האוזניות שברשותי מגיע עם חיבור 6.3 וחיברתי לו מתאם 3.5 מה אני צריך לבחור במגבר low gain או high gain?
היי, הכבל של האוזניות שברשותי מגיע עם חיבור 6.3 וחיברתי לו מתאם 3.5 מה אני צריך לבחור במגבר low gain או high gain?
נמר כתב אודיו צוות האתר הודעות 20,111 מעורבות 4,273 נקודות 113 15/1/22 #2 זה תלוי באוזניה. ומכיוון שהאוזניה שלך נצילה מאוד, אני מציע לבחון את שתי האופציות וללכת עם מה שנשמע לך יותר נכון.
זה תלוי באוזניה. ומכיוון שהאוזניה שלך נצילה מאוד, אני מציע לבחון את שתי האופציות וללכת עם מה שנשמע לך יותר נכון.