כבלי חשמל חילופיים

  • פותח הנושא פותח הנושא דיטון66
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

דיטון66

חבר משקיען
הודעות
940
מעורבות
197
נקודות
43
ואם נחזור, לפסים שפויים, שלשמם התכנסנו כאן-
אשמח לתובנות מנסיונכם: מדוע יש שיפור ניכר ב"שקט" בעת החלפת כבל חשמל מהיצרן ,ליצרן אחר המתמחה ,רק בכבילה?
מה הם יודעים שהיצרנים ,אינם יודעים?
יש, שיגידו שזה בסה"כ אפקט פלצבו, ברם מנסיוני, החלפת כבל חשמל במערכת מיצרן מוביל, ליצרן אחר,עושה שכל ונותנת לי את ה"שקט" הנ"ל.
לא מדובר בכבל מפולטר או עם טוויקים פלצניים והמערכת עצמה יושבת על קו מתח נפרד.
במקרה שלי -החלפת כבל במערכת של NAIM לכבל של חברת CHORD ,בסדרות הגבוהות,היווה שיפור ניכר בתוצאה. מדוע?
 

איך אתה מזהה את השקט הזה?
היה רעש/האם שירד בעוצמתו?
משהו אחר?
 
ממש לא היה רעש כלשהוא. פשוט המוזיקה "נרגעה" ...
 
קודם אמרת שיש שיפור ניכר ב"שקט"
עכשיו אתה אומר לא, המוזיקה "נרגעה"

זה שמוזיקה נשמעת אחרת עם כבל חשמל אחר - זה ידוע.
לא יודע אם יש לזה הסבר הנדסי אמיתי בלי חירטוטים.
אבל זה המצב...

וגם - לא כל אחד שומע את זה.
לא יודע במה זה תלוי - אוזניים, הציוד, איכות החמשל...

בעיניי לא צריך לסבך - מנסים, אם שועמים הבדל והוא לטובה אז אחלה, אם לא - אז לא....
 

אני בעד ש- @Tamir Ivan יענה לנו על השאלה הזאת.

דיטון, אתה לא יודע מה אתה שומע. אתה הוזה, ואתה מקבל החלטות צרכניות גחמתיות. אם קנית כבר, כל מה שנשאר לך זה להגן על ההחלטות שלך בחירוף ולגדף את כל מי שמעז לקרוא עליהן תיגר! :)

תתחדש!
 
חשבתי לתומי ש"שקט" ו"רגוע" זה היינו אך..עכ"פ אני לא מתמצא בתיאורי צליל, אלא במה שהחלפת הכבל עשתה,במערכת ועל זה רציתי לדון-מה הם יודעים שהיצרן ,שתכנן את ההגברה,אינו יודע..
 
כל כבל חלופי הכי זול מכיל נחושת יותר נקייה מכבל הקומקום המסופק, כבר רווח לאוזניים

כל כבל הוא סוג של פילטר LRC וזאת הסיבה לשוני.
אורך שונה, חתך עובי ומספר הגידים, צורת השזירה, ערבוב חומרים נוספים לדוגמא כסף, סוג בידוד, כל גורם מהרשימה יוצר הבדל.

אני דווקא לא אוהב את השקט שאנשים מתארים כרקע שחור (שהסאונד מגיע משקט רקע טוטאלי),
מעדיף סאונד כמו מכבל קומקום, אבל יותר "ממוקד" (מרוכז / נקי)
 

מבחינת כבל אודיו זה נבדק ולא ניתן להבדל בכלום מכבל שמחובר לקליפת בננה שמעביר את הסאונד ולכבל שעולה 1000$. כן יש כזה דבר שבדקו BLINDTEST
אם מישהו מדבר איתי על כבל אודיו איכותי, אני כבר לא מתייחס לזה, רק מבחינת הבניה שלו וההישרדות שלו, שלא יכול להתקפל או להישבר ואז להשפיע על האחידות שלו שישפיע על האודיו. היה לי את הכבל המקורי של ה HD800S והוא התחיל להיקרע באחד מהכבלים של החיבור אוזניות, התחילו להיות כל מיני רעשים רובוטים ואוויר למרות שהכבל עדיין היה שלם לחלוטין אבל חשוף.



בנוגע לכבל חשמל זה משהו אחר לגמרי, כי החשמל בישראל זבל ברמה יוצאת דופן וזה חוויתי כשהספק כח SuperCharger 5VA של ה Burson Conductor 3GT איכשהו נשרף ואני חיברתי את החשמל SMPS הרגיל שלהם, הכח והווליום ירד ב 50% , על אותו ווליום 55 LOW GAIN אני בקושי שומע דברים והמוזיקה טובה ל3 שניות בהתחלה ואז מתחילה לזייף מבחינה שהבאס נשמע כמו 5 שקל וכל הסאונד נשמע כאילו הוא יוצא מ 3000 רמקולים ולא מדוייק עולה ויורד בווליום.

כרגע מחוסר ברירה החלטתי לנסות את TeddyPardo ו Purtian PW156 ובתקווה זה יפתור לי את כל הבעיות ויחזיק לאורך שנים.
כי לא מספיק המוצרים האלו יקרים הם בקושי מחזירים שנה .. בושה וחרפה
גם החשמל דפוק וגם המוצרים שאמורים להגן דפוקים, אז מה נשאר לנו?
 
בדיוק בשביל מה שאתה מדבר עליו - הרגנרטורים של PS AUDIO לטעמי עושים יופי של עבודה.
 
בדיוק בשביל מה שאתה מדבר עליו - הרגנרטורים של PS AUDIO לטעמי עושים יופי של עבודה.

הוא טוען אחרת וגם מישהו המליץ לי על ה puritan ואנשים אחרים שרכשו את זה.
p10 p15 p20 , פותרים רק חלק מהבעיות ב 300% יותר כסף אולי הם פותרים בעיות אחרות שהם לא סאונד כן, אבל עדיין אם יש בעיות סאונד זה לא יפתור הכל, מסתבר כנראה שנצטרך את שניהם בשביל 100% פיתרון . רשת החשמל כרגע היום זה הדבר הכי מלוכלך , יש לי אפילו כאבי ראש ללא הפסקה עד שאני לא שם emi filter, בדקתי את זה 8 פעמים כבר לראות שזה לא סתם . עוד דברים מוזרים שקורים לי ולאחרים במחשב זה שהעכבר מתנהג כמו משהו בדילאיי והוא ממש נהיה כבד וזז לאט. זה קורה להמון אנשים להתחיל לקרות מ 2012 כבר .
 

לפי שיטת העבודה של P10 אני לא רואה איך הוא פותר רק חלק ממה ש PURITAN עושה.
כל התלונות שלך על לכלוך החשמל דווקא P10 אמור לנקות לגמרי.
אבל החלטת על PURITAN - יותר טוב מכלום ויש עליו ביקורות טובות.
דווח על התרשמותך.
 
לפי שיטת העבודה של P10 אני לא רואה איך הוא פותר רק חלק ממה ש PURITAN עושה.
כל התלונות שלך על לכלוך החשמל דווקא P10 אמור לנקות לגמרי.
אבל החלטת על PURITAN - יותר טוב מכלום ויש עליו ביקורות טובות.
דווח על התרשמותך.
חייב לציין בנוסף יש הרבה שחושבים שהחברה הזאת לא משהו עם הדגמים של ה P
לפחות דגמים מסויימים. אבל יש קושי לקנות במחיר של 30,000 שקל מוצר כזה ששוקל איזה 30 קילו


מחר זה מגיע בתקווה ואוכל גם לעשות בדיקה. יש משהו מאוד ספציפי שאני רוצה לעשות את הכבל של ה POWER ULTIMATE ולחבר אותו בעצם למחשב עם ה PURITAN ולראות אם זה יפתור בעיית שנים של INPUT LAG ואיטיות בעכבר ובעיות וידאו. כי הכבל POWER הרגיל הוא פשוט זוועה בנוסף לבעיות חשמל בקיר.
 
נערך לאחרונה ב:
דווח על התרשמותך.

לגבי ביקרות של audiosciencereview - לך תראה מה הם אומרים על כבלי חשמל ונחש מה היו אומרים על פוריטן שלך חחחחח
 

דווח על התרשמותך.

לגבי ביקרות של audiosciencereview - לך תראה מה הם אומרים על כבלי חשמל ונחש מה היו אומרים על פוריטן שלך חחחחח
קראתי אבל הם לא אומרים הכל. בדקתי מכמה מקורות
עריכה
קיבלתי את המכשירים : חייב להדגיש שהסאונד בדקות הראשונות לא השתנה.
חיברתי את ה ULTIMATE ישירות ל PURTIAN ואת ה TeddyPardo לבורסון והסאונד עדיין היה לא משהו, לא היה גרוע, אבל לא משהו. אחרי כעבור 30 דקות הוא התחיל לקבל בחזרה קצת, הבאסים עדיין היו רחוקים ממה שהם צריכים, ואז חזר ה SOUNDSTAGE טיפה, ואז הבאס ואז הטרבל ואז אחרי כמה שעות נוספות הבאס בדיוק כמו שצריך להיות וה SOUNDSTAGE נפתח רק באחרון. עדיין אני מאמין יש לזה להשתפר עוד אם זה הרמה שהוא יכול להגיע.
אני עדיין צריך להשיג כבל טוב למחשב , למרות שחיברתי סוג של AUDIO HIFI שהזמנתי מ ALIEXPRESS יש שיפור ניכר במחשב עצמו בהשוואה לכבל החשמל הג'נרי. מצחיק ש Teddypardo מגיע עם חשמל רגיל לחלוטין.

בהחלט שיפור מ SUPERCHARGER 5VA שעולה 300$. השקעה יותר יקרה אבל יותר מוגנת והיא לא תתפוצץ לי או תישרף לי בתקווה כמו החיבור הזה. וגם שהסאונד משתנה מיום ליום משעה לשעה.
שיחקתי BF6 והחוויה חזרה ואפילו יותר טובה ממקודם.
מה שחשוב זה שיש לי את הכיסא של ה RAZER FREYJA שזה סוג של כיסא רטט לפי האודיו audio-to-haptic, ועם ה SUPERCHARGER 5VA היה סינכרון והרגשה טובה אבל כל פעם היה בעיה שהכיסא פתאום מפסיק לעבוד תקין כאילו מאבד תקשורת וצריך להיכנס לתוכנה שוב או לכבות ולהדליק או דברים אחרים, אבל משנה וחצי של בדיקות וגם בכיסא חדש לחלוטין, ו5 סוגים של כרטיסי קול לא מצאתי עד שהבנתי שזה החשמל שהסאונד מקבל והמחשב. כי יש לו מתאם USB אלחוטי וכל הרעשים שהיו בסאונד הגיעו בעצם למתאם הקטן הזה שלא היה יכול לעבוד בצורה נורמלית כי היו לו כל כך הרבה רעשים בסאונד Vibration = Audio
אז כרגע אני מאוד מקווה שזה פתר את זה.
שואל אם השקעה של 3500 + 6000 שווה את זה במקום 300$? בכללי יקר אבל לא יקר כמו 100000. אני מאמין שכרגע זה נראה שמספיק לי.

עריכה 2: ראיתי שיש להם גם את ה Ground Master.

 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור