כבלי הקסם של דני בכור וביקורת חיובית על ג.ו אלקטרוניקה

  • פותח הנושא פותח הנושא shokroun
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,543
מעורבות
822
נקודות
113
טוב.. סתם אתנחתא חצי קומית. נתקע לי האוטו אתמול ברמת אביב ג, לא מניע, לא יעזור. בקיצור יושב שם בקפה, אובד עצות ( לך תנסה למצוא כבל התנעה ממבוגרות מאופרות בנות 70 פלוס..לא פשוט) ואז, ככה בזוית של העין, מזהה את דני בכור מextreme audio וכלבו הנאמן. והוא מזהה אותי חצי כח. בכל זאת עברו כמה שנים טובות וגם ככה אני לא קליינט שלו, זרקתי לאוויר "הא! דני בכור! " הוא הסתכל ואמר" זהו גם אני זיהיתי אבל לא זכרתי מאיפה.." נזכרנו וצחקנו. חיש מהר שמע הבכור את העניין, אצנו לביתו והוא ארגן כבלים אודיופיליים ומכונית שנתנו לי פשוט חיים מחודשים לאוטו . תוך שהוא עוזב פגישה שתוכננה לו והלקוח\ חבר בבית. בין לבין ביקרתי בביתו ואין ספק שיש שם מוזיאון אודיופילי קטן וחדר משחקים. מקוצר הזמן לא נשארתי אבל נראה לי שאצטרך להגיע שוב.... תודה דני על העזרה לחבר קהיליית האודיופילים!

בקשר לג.ו, אז קדם לקוריוז עם דני, ביקור במעבדה ולקיחת טרנספורט שהושתלה בו עינית חדשה. חייב לציין שהייתה לי מחלוקת עם ישראל לגבי התמחור, אבל בסוף ישראל וגיל פתרו את העניין לסיפוקי המלא. מעבר לעובדה שג.ו כבר עשרות שנים מהווה סוג של מעבדה אחראית ומקצועית, כיף לדעת שהם עומדים מאחורי ההבטחות שלהם ונתנו לי להרגיש שהלקוח אצלם הוא לא סתם שם. יישר כח גדול!

יום טוב שיהיה, ומתנצל אם מישהו חושב שהפוסט צריך להיות בפורום אחר, לא רציתי לנדח את הפוסט... חושב שהוא קשור בעבותות לתחום שלנו המרכזי.

בשורות טובות לכולנו.

נ.ב כמה שהתגעגעתי לסידי טרנספורט שלי...פשוט נכס!
 

תגיד
ההתנעה שקטה יותר אם מניעים עם כבלים אודיופילים?
כיף לפגוש אנשים נחמדים
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור