כבלים HOT אנלוגי - תמיכת טלויזיה ללא ממיר

  • פותח הנושא פותח הנושא okarmi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

okarmi

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

לסבתא שלי יש טלוויזיית CRT ישנה וכבלים HOT אנלוגי. הכבלים מחוברים ישירות לטלוויזיה ללא הממיר האנלוגי וככה זה עבד שנים. היא שולטת על הכול בקלות בעזרת שלט הטלויזיה. הטלויזיה התקלקלה היום סופית :(

אני מחפש לקנות לה טלוויזייה חדשה טובה יותר אבל חשוב לי לשמור לה על הפשטות של לעבוד רק עם שלט פשוט (בשאיפה שלט הטלויזייה).

1. איזה אופצייה בטלויזיה הישנה איפשרה לה לעבוד ישירות מול אות הכבלים ללא הממיר האנלוגי? (האם זה מה שנקרא ממיר מובנה?)
2. מה שם החיבור הפיזי של הכבל האנלוגי (RF IN?)
3. האם האופציה הזאת קיימת גם בטלויזיות היום?
(לדגם הזה:
http://www.samsung.com/nz/consumer/tv-audio-video/television/led-tv/UA40EH5006MXRD
נראה שיש RFIn ו גם Analog Tuner)

תודה רבה לכולכם בשם סבתא
 

נערך לאחרונה ב:
היתה קליטה של הוט אנלוגי עד עכשיו?
אתה צריך לברר עם היבואן הישראלי האם כניסת ה-RF עדיין תומכת בזה, לא לקחת נתונים מאתר בחו"ל.
 
היי ליאור,

קודם כל תודה על התגובה.

1. כן, עד לאתמול שלשום עדיין קלטה. זה מפתיע? אני מניח שאתה לא שואל סתם...
2. אז אני צריך לשאול את היבואן / החנות שיש כניסת RF In ו שיש Analog Tuner? זה יתן לי את האפשרות לחבר את הכבלים האנלוגים ישירות?
 
הוט ביטלה ברוב הארץ את השירות האנלוגי והוא אמור להתבטל לגמרי, בגלל זה שאלתי.
אכן, שאל את היבואן / חנות.
 

תודה רבה שאתה אומר לי.
גם כדאי שלא אתחשב בזה בתור שיקול לטווח ארוך וגם אולי זה שורש הבעיה. אולי פשוט הפסיקו לה הכבלים במקום הטלויזיה שהתקלקלה...
 
בהחלט יכול להיות, הוט היתה אמורה להפסיק את השירות כבר לפני זמן רב.
מומלץ קודם לבצע בדיקת תקינות, לחבר משהו אחר לטלוויזיה (כמו נגן DVD).
 
עדכון:
זה חזר לעבוד. היא כרגע רואה ערוצים של הוט בחיבור ישיר של הכבל לטלויזיה.
נראה שהתמונה לא להיט אבל זה עובד.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור