כבלים מעניינים חדשים ל-MAVIS

  • פותח הנושא פותח הנושא Vivaldi Audio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Vivaldi Audio

עוסק בתחום
הודעות
522
מעורבות
572
נקודות
93
חברת MAVIS הוציאה לאחרונה שני כבלים מעניינים, ובלי פשרות. פרטים נוספים בקישורים המצורפים:

* UH-P1 Gold (כבל חשמל)
UH-P1 GOLD .jpg


* GND-AG (כבל הארקה)
GND-AG.jpg



* וכאן תמונה של המפצל האולטימטיבי של החברה - Mavis Octopus Gold 4.2 - שכל הכבלים בו הם
מסדרת UH-P1 GOLD, יחד עם זוג כבלי הארקה GND-AG1
4.2 gold3.jpg


Vivaldi Audio
054-2901166
 

Mavis שאיפה למצוינות החברה לא מפסיקה להפתיע אהבתי ! אפרופו שמעון תמשיך להפתיע אותנו בממתקים שאפו סוף סוף לא צריך לשבור תוכנית חסכון ולהיכנס לשגעון . הגיע הזמן להנות מהמוסיקה.
 
Mavis שאיפה למצוינות החברה לא מפסיקה להפתיע אהבתי ! אפרופו שמעון תמשיך להפתיע אותנו בממתקים שאפו סוף סוף לא צריך לשבור תוכנית חסכון ולהיכנס לשגעון . הגיע הזמן להנות מהמוסיקה.
תודה, יהודה, משמח לשמוע.
אכן, חברה יוצאת דופן בחתירה שלה לשלמות!
חג שמח ומבורך
 

לא יכול להיות שכבל חשמל ויאטנמי יעלה 10000שקל, מה זה?
 
לא יכול להיות שכבל חשמל ויאטנמי יעלה 10000שקל, מה זה?
אם אתה מתכוון שזה סכום גבוה עבור כבל חשמל, כל כבל חשמל - מסכים.
אבל האם זה כן יכול להיות מבחינתך שכבל חשמל אמריקאי/אירופאי יעלה 30,000 דולר/יורו
ויישמע לא יותר טוב ממנו?
חג שמח
 
בהצלחה שמעון
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור