כבלים אנלוגים

  • פותח הנושא פותח הנושא liorbet
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liorbet

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
אני יודע שאני עדיין אחד הדינוזאורים האחרונים שצופה בכבלים אנלוגים (ואין לי כרגע כוונה להפסיק)

הייתה לי טלוויזיה crt שהתקלקלה
וחשבתי שזאת הזדמנות להחליף ל32 לסידי או פלאזמה

מהתרשמות אצל חברים ומשפחה הטלוויזיות אלסידי גם בפול דפינישן
התמונה לא מלהיבה (טושיבה ומרנץ והאייר) זה נראה כמו שרואים סרטון וידאו במחשב אחרי הגדלה

האם עדיף פלאזמה או אלסידי ?
ואילו חברות או דגמים מתאימים גם לצפייה באנלוגי ?
 

עבור שידורי טלוויזיה רגילים, פלזמה תהיה סלחנית יותר.
סקרנו באתר פלזמה LG
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור