כאשר המסך דולק מתבטלת אפשרות השליטה במגבר

  • פותח הנושא פותח הנושא nizans
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nizans

חבר משקיען
הודעות
643
מעורבות
11
נקודות
18
עזרה ועצה בבקשה. מסך פנסוניק 50" PH-10 . ופרה של AMC .כל עוד המסך כבוי הכל תקין. כאשר מדליקים את המסך לא ניתן לשלוט במערכת. היזזתי והירחקתי מעט את המגבר אבל זה לא עוזר. היבואן עד עתה מתעלם מנסיון לפתור את הבעיה.
מה ניתן לעשות אם בכלל תודה מראש.
 

השלט לא עובד? התנגשות תדרים?
 
יש מכשירים שהעיניית ה IR שלהם ממוסכת ע"י מסך פלזמה דולק בדרך כלל הציוד החדש של השנים האחרונות לא סובל מבעיה זו.

נסה לבדוק שינוי מיקום או לחלופין מאריך IR

דוגמה
http://www.smarthome.com/8108PP/Hidden-Plasma-Proof-IR-Sensor/p.aspx
 
נערך לאחרונה ב:
במקרה של מיסוך או התנגשות התדרים יש לכסות את עיניית המגבר בכמה שכבות של סלוטייפ (לבן). ככל שמספר השכבות גדול יותר כך עוצמת המיסוך פחותה יותר. אצלי זה עובד.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור