כאבי גב, סטרימר ומכונית פרימיום

  • פותח הנושא פותח הנושא arye.gur
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
883
נקודות
113
אני סובל תקופה ארוכה מכאבי גב. מזה עשרות שנים יש לי בעייה בשתי חוליות ומידי פעם נתפסו לי שרירים בגב. תופעה שהתרגלתי אליה והייתה חולפת לאחר כמה ימים של הליכה עקומה.
כשהתחילו לי כאבי הגב לפני כחודש, חשבתי שזו התופעה המוכרת לי והתעלמתי - אלא שהכאבים הלכו והתעצמו כך שבליית ברירה הלכתי ל אורטופד ולצילום והתברר שאחת החוליות קרסה באופן בינוני וזה כבר סיפור מאופרה אחרת.
מאחר ומאוד קשה לי להתכופף, אני יכול לקחת תקליטורים או תקליטים רק אם הם בגובה המתאים וזה די מעצבן.

וכאן הקשר לסטרימר.
במצבי הנוכחי האפשרות להאזין ל מוסיקה על פי בחירה מבלי לזוז מהספה, לא תסולא בפז. ללא הסטרימר, הייתי עכשיו בבעיה.

והקשר למכונית פרימיום.
הנושא עולה מידי פעם בפורום ונדמה לי שיש אנשים שמזלזלים במכוניות היוקרה. במקרה שלי מרצדס אי.
ביום ראשון הייתי צריך להגיע לאורטופד. אשתי לא יכלה לקחת אותי ובמקומה לקחה אותי אחותי עם המיצובישי שלה. לא זוכר את שם הדגם (לנסר?) אבל מכונית משפחתית מרווחת עם מנוע 2 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה. הנסיעה קצרה מאוד אבל המכונית הגבירה לי את כאבי הגב עד לרמה של סבל. לא הצלחתי לכוון את המושב באופו שיקל עלי.
ביום חמישי נסעתי לצילום עם אשתי במרצדס. למוד ניסיון, ציפיתי לנסיעה מאוד כואבת אבל לא. כל הזעזועים של הרכב לא עברו למושב ובאופן שהפתיע אותי הרגשתי מאוד בנוח.
זה לא רק עניין של כאבי הגב. המכונית הזו שמשה אותי כמונית וזה לא סתם שיכולתי לנהוג בה שעות על גבי שעות מבלי להתעייף. הבידוד של הנוסעים מתלאות הכביש מסייע מאוד לתחושת הנוחות והרוגע.
אז כמו שאנחנו טוענים גם באודיו, כשאיכות עולה כך גם המחיר. ולפני שיצטטו אותי לא נכון אני מייד מדגיש שמחיר גבוה לא בהכרח מצביע על מוצר טוב, אבל מוצרים טובים הם יקרים.

אריה
 

בריאות אריה....השאר זוטות.
 
ארייה אני מאחל לך הרבה בריאות ושמור על עצמך
 
הרבה בריאות
 

בריאות איתנה אריה
 
תרגיש טוב ! , הרבה בריאות ומוסיקה טובה :)
 
כמי שסבל בעבר ועבר ניתוח לקיבוע חוליות, ממליץ לטפל ולגמור עם הסיוט!
החלמה מלאה והמון מוזיק טובה...
 

היי אריה הרבה בריאות ותגביר קצת את הווליום בשלט. כיף להיווכח שקנית ביוקר ויצא בזול.
 
תהיה בריא במהרה, דרך אגב אמרתי לך פעם שאני אוהב את כל מה שאתה כותב פה?...אם במקרה אתה מקבל "אוקסים" ולא משתמש אשמח לקבל אותם ;)
 

ראשית תהיה בריא וחזק.
שנית איך הפתגם.."אין חכם כבעל נסיון"
לפני שנים עבדתי כנהג מונית (עבודה שניה) ו 300 קמ עם מרצדס זה כמו 30 קמ עם מונית מיצובישי...
ד"א..הפכתה את המונית לפרטי?
 
תהיה בריא במהרה, דרך אגב אמרתי לך פעם שאני אוהב את כל מה שאתה כותב פה?...אם במקרה אתה מקבל "אוקסים" ולא משתמש אשמח לקבל אותם ;)
אתה רוצה להפוך אותי לעבריין? :(

:)
אריה
 
@zs
היה לי מזל גדול.
קניתי את המונית מודל 2014 באוקטובר 2018 ב 75,000 ש"ח, כולל מע"ם. מכונית שמורה להפליא בכל ההיבטים.
בינואר 2019 נכנסה התקנה שלא משלמים מיסים על הסבת מונית בת 4 שנים לפרטית. כך שלפני חודשים אחדים הסבתי אותה לפרטית ללא תשלום.

אריה
 

כאחד עם שני דיסקים פרוצים אומר לך שהטרפתי את כל החנויות שמוכרות כורסאות טלויזיה עד שמצאתי את האחת, באמת היתה אחת היקרות.
 
תהיה בריא אריה ויחי הסטרימר! :-)
 

תודה רבה לכל המתעניינים והמברכים, אני יורד עכשיו לרמב"ם בתקווה לסיים את הסיוט.

אריה
 
@zs
היה לי מזל גדול.
קניתי את המונית מודל 2014 באוקטובר 2018 ב 75,000 ש"ח, כולל מע"ם. מכונית שמורה להפליא בכל ההיבטים.
בינואר 2019 נכנסה התקנה שלא משלמים מיסים על הסבת מונית בת 4 שנים לפרטית. כך שלפני חודשים אחדים הסבתי אותה לפרטית ללא תשלום.

אריה
ז"א גם אני יכול לעשות אותו דבר עכשיו?
 
ז"א גם אני יכול לעשות אותו דבר עכשיו?
אני מניח שכן, אני לא יודע איך השפיעה התקנה על מחירי המוניות.
מרצדס אי (לי יש דגם מפואר יותר מהרגיל) מודל 2014 פרטית עם נתוני קילומטראז' כמו המכונית שלי עולה כ 90,000 ש"ח, אני קניתי אותה כמונית ב 67 אלף. בגלל מצבה השמור במיוחד שילמתי אז כ 10,000 ש"ח מעל המחירון.

אריה
 

קשה להקיש ממכוניות לקופסאות אודיו, בעוד יהיה קצת קשה למכור מרצדס עם מנוע של סוזוקי אלטו ולארגן מסע שיווק שיסתיר זאת, בקופסאות אודיו זה הרבה יותר פשוט וכבר היו ויש דברים מעולם.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור