פלזמה יש הבדל בין פנאסוניק THP50VT30M ל- TCP50VT30

  • פותח הנושא פותח הנושא Oni1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Oni1

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
1
אני בודק רכישה של המסך הזה וראיתי אתרים שמפרסמים פעם ב tc ופעם ב th .
באמת יש הבדל בין השתיים ?
 

אחד מהם - TCP הוא דגם אמריקאי.
 
ויש הבדל בניהם מבחינת נתונים/ביצועים ?
והאם היית ממליץ לי על מסך זה ?
הבנתי שהוא מסך מעולה ועולה על lcd/led באותו סדר גודל של מחיר, זה נכון ?
 
בנוגע לVT30 Aהיא מסך שהחולף על ידי VT50 שעדיפה מבחנית איכות תמונה מבחנת עומק שחורים ונקדיות
ואיכות תמונה בכללי יותר טובה עם זה שוה תהוספה אתה צריך להגיד תראה תמסך תראה עם יש הבדלים שווים תכסף ועם יש והתקציב מאפשר תרכוש VT50 שהוא חדש ומושפר תקרא קצת בקרות עליו ותראה מה השיפורים אני אשית קראתי בקרות ויש הרבה פירגון למסך הזה. בנוגע לעם יש LED יותר טוב זה קשור לתקציב שלך אןין לי מושג כמה עולה VT30 גןדל 50א
אבל אני יודע שאני לא מת על פלזמות אני מעדיף LED בזכות עוצמת הארה החזקה שאני יכול לצפות באור יום כי אני צופה תמיד שאור פתוח חוץ מזה יותר חדות לפחות ככה זה נראה צבעים יותר עזים ועשרים לטעמי קשור כמובן לדגם.
חוץ מזה אין השתקפיות כמו בפלזמה ואין צרביות שזה חשוב לי כי אני מחבר מחשב השאלה עם זה חשוב לך?
תענה לי על כמה שאלות
1. מה המרחק צפייה?
2. מה התכנים?
3. מה תנאי התאורה?
4. מה התקציב?
5. איך תרוצה לחבר תמסך? ולמה?
6. מענין אותך SMERT TV אפלקציות כנסית USB HD תומך כתביות בעברית? כיהפאנסוניק אין שום תמיכה
מחכה לתשבות ובהצלחה עם תרוצה המלצות למסכים נוספים תפנה עלי לסקייפ הזה MATAN6589884
ואני ישמח לעזור לך
בהצלחה
 

זה מסך מצויין מבחינת תמונה, הוא אמור להיות זול יותר מסדרת VT50 החדשה.
 
ממליץ בחום על הVT30 ! העברתי לא מעט שעות בצפייה במסך הזה והייתי מרוצה מאוד :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור