ישראל יקרה בכל זאת

  • פותח הנושא פותח הנושא michael123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מצב
הנושא נעול.
עשו את זה עם הגבינות הקשות, הטקסטיל בדרך ולדעתי, גם שוק הרכב ישבר.

אהה... אז יש כשלי שוק בארץ, שמח שאתה מסכים.
עם כל הכבוד זה קיים כמעט בכל תחום, מזון, תחבורה, דיור, אנרגיה, תשתיות, חינוך, רפואה, ביטוח, בנקאות...בעצם יהיה קצר יותר לרשום היכן אין כשלי שוק מהותיים - תיירות חוץ ואלקטרוניקה אבל אלה אי אפשר לאכול או להתגורר בהם.
 
מעניין.
אז לשיטתך ארה"ב מדינה חלשה.
גם גרמניה.
גם הולנד.
גם צרפת.

אני יכול לתת עוד הרבה.....
וכולן זולות מישראל משמעותית ( שסיימה את 2019 עם גרעון של 3.4 % מהתל"ג, מה שאומר קיצוץ כסח אחרי הבחירות, וירידה נוספת ברמת והחקף השירותים של הממשלה = עליה ביוקר המחייה לשכבות הביניים והחלשות).
אהה... אז יש כשלי שוק בארץ, שמח שאתה מסכים.
עם כל הכבוד זה קיים כמעט בכל תחום, מזון, תחבורה, דיור, אנרגיה, תשתיות, חינוך, רפואה, ביטוח, בנקאות...בעצם יהיה קצר יותר לרשום היכן אין כשלי שוק מהותיים - תיירות חוץ ואלקטרוניקה אבל אלה אי אפשר לאכול או להתגורר בהם.

אמרתי. מדינה נוראית. צריך לעלות עליה עם d9.
 
אמרתי. מדינה נוראית. צריך לעלות עליה עם d9.

העשירון העליון באירן (שזה יותר מכל אוכלוסיית ישראל) לא מבינים למה אתה חושב שזו מדינה נוראית, להם החיים ברפובליקה האסלאמית מאוד נוחים ;)
 

אתה חי בקלישאות שלימדו בכלכלה שלפני 2008, תסתכל טוב טוב אילו ערים מדורגות ביוקר המחיה מתחת לישראל ותבדוק שוב את מה שרשמת. אף מדינה סקנדינבית אינה חלשה מישראל, היהפך מכך כנ"ל לגבי ארה"ב, צרפת, סינגפור, הולנד, בריטניה על כל הבעיות שלהן - כל הכלכלות הללו חזקות בהרבה מהכלכלה ישראלית.
"חזקה" זה לא רק זה, חזקה זה גם שרירים, אומץ, חיל אוויר הכי חזק, כיפת ברזל, צבא הכי מוסרי, מטוס במיליארד שקל לראש ממשלה, איראנים משקשקים מפחד וחבר ג'ינג'י בבית הלבן.
 
מדינות חזקות תמיד יקרות?
ישראל היא יותר נס מאשר חזקה.
גרתי בדנמרק 10 שנים בשנות ה90
רכשתי בית תוך שנה!ורכב חדיש!
חזרתי מסיבות אישיות בסוף שנות
ה90 ועד היום אני לא יכול לקנות דירה!
הבן שלי חי שם,ויש לו דירה משלו
שפה רק אפשר לחלום על דירה כזו.
והוא עובד רגיל במפעל,העלויות
שם שליש מפה בכל הקשור לדיור
והחזקת בית.
לימודים חינם! הבן שלי הוציא תואר
במנהל עסקים ולא עלה לו כתר דני אחד.
אני בהלם מחדש מהקלות שדברים
זזים שם.
ואם באודיו עסקינן,אנחנו ממש יקרים
לעומת המחירים שם.
מדוע חזרתי?שאלה קשה ללא תשובה.
 

"חזקה" זה לא רק זה, חזקה זה גם שרירים, אומץ, חיל אוויר הכי חזק, כיפת ברזל, צבא הכי מוסרי, מטוס במיליארד שקל לראש ממשלה, איראנים משקשקים מפחד וחבר ג'ינג'י בבית הלבן.
אז לשיטתך ישראל חזקה ממדינות אזוטריות כמו ארה"ב, בריטניה, צרפת או גרמניה בגלל כוח צבאי.
כמה חבל שאפילו כאן המציאות טופחת על הפנים, קטע, אפילו בעוצמה צבאית אנחנו מפגרים אחרי כל כך הרבה מדינות זולות וחזקות מאיתנו ועדיין מצליחים להיות יקרים יותר בכל דבר.

https://www.globalfirepower.com/countries-listing.asp
 
נערך לאחרונה ב:
אולי ביקום מקביל

נניח שהכנסת זוג עם שני ילדים לפני הגירושים עמדה על 15,000 ש" נטו. (לשם הדוגמה הגבר הכניס 8000 ש"ח נטו וגרושתו לעתיד 7000 ש"ח)
לאחר הגירושים הגבר יחוייב במזונות ילדים (מינימום דמיוני על שני ילדים יעמדו על 3000 ש"ח לפני חציונים).
כלומר, לאחר הגירושים בית אחד (זה של הגרושה) יפתח את החודש עם 10000 ש"ח והבית השני (האב) עם 5000 ש"ח ממנו יצטרך להתקיים, לשכור דירת מגורים שתתאים גם להלנת ילדיו ולקיימם בעת שהותם אצלו ועדיין לשלם חציונים. עדיין רוצה לספר לי מי מאיתנו חי בעולם דמיוני?

הדבר הדמיוני היחיד בכל הסיפור הוא סכום מזונות הילדים שנרשם כאן, משום ש 1500 ש"ח לילד יפסקו לנכה שאינו עובד, כלומר בפועל מדובר בסכומים גבוהים בהרבה.
 
ישראל בענייני גירושים היא הסיוט של כל גבר,
אני התגרשתי לאחרונה,זה גהינום,לא מעניין את הרשויות שאין לך היכן לגור,שהמזונות בסכומים
מטורפים.
 

ישראל בענייני גירושים היא הסיוט של כל גבר,
אני התגרשתי לאחרונה,זה גהינום,לא מעניין את הרשויות שאין לך היכן לגור,שהמזונות בסכומים
מטורפים.
וזה בלי להרחיב על הזכות הטבעית לקשר בין הורה וילדו הנלקחת מאבות באופן אוטומטי רק בשל השתייכות מגדרית (הפרה בוטה של חוק יסוד כבוד האדם וחירותו)
 
חוזק של מדינה תלוי מאוד בחוסן החברתי. כדי לבנות חוסן חברתי מדינה צריכה להיות מדינת רווחה.
המדינה שלנו הולכת ומתרחקת מרעיון מדינת הרווחה וזה בעייתי מאוד ועצוב גם ברמה העקרונית ולדעתי גם ברמה המוסרית: אי אפשר לקחת בחורים בני 18 לשלוש שנות שירות, בייחוד אלה שמסכנים את חייהם בשבילינו, ולאחר שהם מסיימים את השירות הצבאי הם נזרקים לכלבים.

אריה
 
אריה
הרווחה קיימת!
אצל החרדים
הערבים
ומסוממים.
אזרח רגיל שעובד ובקושי גומר תחודש בגלל מזונות,ללא מגורים,צריך להסתדר לבד!
 

אריה
הרווחה קיימת!
אצל החרדים
הערבים
ומסוממים.
אזרח רגיל שעובד ובקושי גומר תחודש בגלל מזונות,ללא מגורים,צריך להסתדר לבד!
ממש לא מדוייק. בדנמרק למשל, המדינה עוזרת לאמהות חד הוריות וזה מקל על האבות.
גם לא כל הילדים נולדים לתנאים שווים והשאלה מה המדינה עושה כדי ל״יישר״ את שיוויון ההזדמנויות.
״הרווחת קיימת״ זו הגישה הקפיטליסטית שבהיבט החברתי כבר מזה שנים מוכחת כשגוייה לחלוטין.

אריה
 
אז לשיטתך ישראל חזקה ממדינות אזוטריות כמו ארה"ב, בריטניה, צרפת או גרמניה בגלל כוח צבאי.
כמה חבל שאפילו כאן המציאות טופחת על הפנים, קטע, אפילו בעוצמה צבאית אנחנו מפגרים אחרי כל כך הרבה מדינות זולות וחזקות מאיתנו ועדיין מצליחים להיות יקרים יותר בכל דבר.

https://www.globalfirepower.com/countries-listing.asp
מקום 17, עדיין מכובד!
לאירן יש 40 מליון (!!!) איש כשרים לשרות, לנו 3 מליון...
המדד הזה מעלה למדינות כאלה את הציון.
 
אז לשיטתך ישראל חזקה ממדינות אזוטריות כמו ארה"ב, בריטניה, צרפת או גרמניה בגלל כוח צבאי.
כמה חבל שאפילו כאן המציאות טופחת על הפנים, קטע, אפילו בעוצמה צבאית אנחנו מפגרים אחרי כל כך הרבה מדינות זולות וחזקות מאיתנו ועדיין מצליחים להיות יקרים יותר בכל דבר.

https://www.globalfirepower.com/countries-listing.asp


זה יותר במובן הרחב - ישראל מדינה קטנה עם שטח קטן, מעט כוח אדם.. ולכן קל יותר להשמיד אותנו.. יחסית לאיראן

https://www.globalfirepower.com/country-military-strength-detail.asp?country_id=israel

אנחנו לא מסוגלים לנהל מלחמה של יותר מכמה שבועות, ראה מה היה ב-2014 כשה-FAA סגרה את הטיסות.
וגם כל המלחמות האחרות. מדינה קטנה מוקפת במדינות ידידותיות וים. ולא משנה כמה צוללות ביבי יקנה.
 

מקום 17, עדיין מכובד!
לאירן יש 40 מליון (!!!) איש כשרים לשרות, לנו 3 מליון...
המדד הזה מעלה למדינות כאלה את הציון.

וזה נכון. משאבי אנוש, שטח, ויכולת להיות בלתי תלויים מבחינה אנרגטית ממדינות אחרות במשך תקופה.
 
נראה לי שכולם הזריקו לעצמם את מנת ״ישראל היא אירן״. אפשר לסיים כאן.
 
מצב
הנושא נעול.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור