LCD או פלזמה ירידת מיסים על מוצרי אלקטרוניקה בידורית

  • פותח הנושא פותח הנושא danny.m
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danny.m

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,
אני רוצה לקנות טלוויזיה אבל בעקבות ירידת מיסים על מוצרי אלקטרוניקה בידורית יבוטל מס הקניה על מוצרים אלו בגובה של 15%.

ביטול מס הקניה יכנס לתוקף בתאריך הראשון לאוקטובר 2012.
http://www.dtown.co.il/articles/2421.html

אז מה לעשות???

לחכות עוד חודשיים ואולי יותר, או להתווכח על המחיר ולקנות היום?
אם לקנות היום אז כמה אחוזי הנחה לבקש?
תודה מראש
 

המחיר בחנויות בנוי על מקח ,
תוכל לקבל הנחה במחיר הכי נמוך של זאפ
( לפי הדגם שתקנה )

אם יש לך זמן תמתין לאוקטובר

ויכוח היום לא יתן לך הרבה

השאלה גם איך מסך אתה רוצה היום ?
 
אני רוצה לקנות GT50 של Panasonic
זה הרבה כסף...
היום אני חושב שאפשר להסיג את המסך הזה בסביבות ה- 11500
השאלה מה יהיה בעוד מספר חודשים?
אני רוצא אותו היום :-)
 
לא תקבל אותו היום ב- 11500
אחלה מסך
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור