יציאה אופטית דיגיטלית במסך פיליפס 7605

  • פותח הנושא פותח הנושא avlas1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

avlas1

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם

אני עומד לרכוש את המסך הנ"ל
כנראה שאין לו יציאה אופטית דיגיטלית (תקנו אותי אם אני טועה)
במצב כזה כיצד אחבר אותו לקולנוע הביתי ?
ניתן לעשות זאת ע"י כבל HDMI לרסיבר ?

תודה
 

בשביל מה לחבר את המסך לרסיבר?
חבר ישירות את הממיר לרסיבר עבור השמע באמצעות כבל אופטי וחבר ישירות ב HDMI את הממיר למסך עבור הוידאו . זה גם ייתן לך אפשרות לצפות במסך ולהשתמש ברמקולים של המסך בלי להדליק את המערכת.

ארז
 
אם הרסיבר שלך תומך ב חיבור HDMI אין לך שום בעיה.
לתשומת לבך לפחות בסידרה D של סמסונג היציאה האופטית תומכת רק ב 2 ערוצים! ז"א למרות האות מקודד ב 5 הטלבזיה מוציאה רק 2 שזו בעיה רצינית!
אם יש חיבור אופטי בפיליפס, תבדוק את טיבו.
 
אם הרסיבר שלך תומך בpass-through, אזי חבר את הממיר בHDMI ישירות לרסיבר ומהרסיבר לטלוויזיה.
אם לא - ואתה צריך בכול זאת מידי פעם לא להדליק את כול המערכת - אני מציע לחבר את הממיר בHDMI לטלוויזיה ובאופטי לרסיבר (כפי שבטח כבר הציעו לפניי) או אפילו באנלוג (למיטב ידיעתי נדיר מאוד מאוד שבארץ יש שידורים שהם ב5.1 ומעלה).

*כול זאת כמובן בהנחה שהרסיבר שלך תומך בHDMI!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור