יצחק קלפטר, זכר ענק לברכה

  • פותח הנושא פותח הנושא shokroun
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,542
מעורבות
822
נקודות
113
י"ד כסלו... והיד המוזיקלית נפטרה מהעולם הזה לשלב הבא.
לא יודע, מרגיש שעשה מספיק במוזיקה הישראלית כדי שיתעדכן בפורום הכי נצפה.
עם השנים למדתי להעריץ את הנגינה שלו ההלחנה והשירה הייחודיים. והיה גם איש טוב וצנוע אליבא מכריו והתנהלותו הפומבית, ובראיונות מצולמים שזכיתי לראות, יהי זכרו ברוך .
 

נערך לאחרונה ב:
 
בתחילת דרכה של תחנה 88 fm התקשרתי לתחנה (כשעוד היה ניתן להשיג אותם )
ואמרתי למגיש התוכנית ,חבל שאין לנו אומן,נגן בסדר גודל של מארק קנופלר (דייר סטרייט)
מבלי להתבלבל מיד ענה לי,
הנה אני שם לך את יצחק קלפטר שים אוזן ותחליט,
ובכן אני לא אשפוט מי יותר טוב,
אבל אין ספק שהוא היה ביצועיט ונגן משכמו ומעלה,
יהי זכרו ברוך
 
מעטים הענקים במוזיקה הישראלית שאפשר להשוות לאומנים בינ"ל כפי הדוגמה שמעלי, מתי כספי קופץ לראש ויש עוד מעטים.
זכורים לי לילות ספוגי אלכוהול שהייתי נוחת ב"בראסרי" להמבורגר שיספוג את הדנן וחולק אותו עם קלפטר על הבאר תוך כדי שיחות על יצירתו וגיטרות בהן השתמש.
 

קלפטר היה מלחין מחונן, נגן בחסד וגם אדם מקסים, צנוע ומפרגן לאמנים אחרים. יהי זכרו ברוך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור