יעוץ לקניית טלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא laly111
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

laly111

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
שלום כולם,

אני מחפש לקנות טלויזיה 42" LED עד 6000שח
אני מתכוון לחבר אותה לממיר YES MAX HD.
בנוסף, אני אחבר אותה למחשב (כדי לראות סרטים וגם לגלוש באינטרנט).

ראיתי דגם של Panasonic THL42D25. בחנות זו נראת אחלה טלויזיה וגם המחיר טוב (5500שח).
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=763644

מישהו מכיר את הדגם הזה?
מישהו יכול להמליץ על טלויזיה אחרת מאותו סוג?

תודה למי שיכול לעזור.
שיהיה לכולם אחלה שבוע :)
 

בגדול, לצרכים שלך, הוא אמור להספיק. יש גם דגמי LED מתחרים של LG, סמסונג או טושיבה שיכולים להתאים.
 
תודה על התגובה המהירה

תודה רבה על התגובה המהירה.

כן, אני יודע שיש עוד חברות ועוד דגמים אבל יש כל כך הרבה וקשה מאוד לבחור :)
האם אתה (או מישהו אחר) יכול לרשום כמה דגמים שאתה יודע שנותנים תמורה טובה למחיר?
קראתי את הביקורת על TOSHIBA 738 וזה גם נראה אחלה מסך. אגב, המחיר שלו ירד פלאים!!

אשמח אם מישהו יוכל להמליץ על עוד כמה דגמים.

תודה :)
 
תבדוק גם את סדרת ה- LED C5000 של סמסונג, את הדגם המקביל של LG (סדרה 5500?)
 

היי
לא ממליץ לך לירכוש פנסוניק השירות שלהם בארץ(יורוקום)גרוע מאוד גם עם יש אחריות .מניסיון.
 
לא ממליץ על 738. אני בדיוק בשלבי החזרה לחנות

עננות אור גבוהה מדי (ובלתי אפשרית בתנאי תאורה נמוכים ובסצינות חשוכות) בתחתית המסך
 

היי כולם,

תודה רבה על ההמלצות.

בדקתי בכמה חניות ומתבר שליורוקום יש מבצע עד ערב החג שמי שקונה טלויזיה מקבל התקנה חינם + אחריות מלאה ל-5 שנים. ההתקנה כוללת גם מתלה לקיר.
אתם בטוחים שהשירות שלהם כל כך גרוע? דווקא ממש אהבתי את ה-D25 של פנסוניק שהריי - בסופו של דבר מי שקובעת זו ה-"עין" שלנו :)

אגב, ראיתי גם את סמסונג סדרה 6000 שגם נראת טוב.
 
חבר'ה, איך ה-LED 40" C6900 של סמסונג?
מישהו אמר לי שב-40" רואים יותר טוב מאשר ב-42" כי יחס הרזולוציה יותר נכון ל-40". זה נכון?

אז עכשיו אני צריך להחליט בין פנסוניק D25 לסמסונג C6900 :)

תודה למי שיכול לעזור.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור