יס או הוט - זאת השאלה

  • פותח הנושא פותח הנושא alicenir
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

alicenir

חבר משקיען
הודעות
914
מעורבות
172
נקודות
43
אחרי 10 שנים, אולי קצח יותר...החלטתי שאני מתנתק מיס. לא בגלל התוכן ולא בגלל הציוד ולא בגלל האיכות.
פשוט נמאס לי להתקשר כל 3 חודשים למבצע חדש(הם מבקשים שתתקשר) וכל פעם דיון, ריב מחדש ובסוף תמיד יוצא שאני משלם יותר. 270 ש"ח לחודש זה מוגזם. הייתי בשמחה נשאר עם יס, גם בגלל הילדה.

השאלה שלי היא מה האופציות שיש לי:
הוט או סלקום TV, שניהם זולים יותר - סלקום הכי זולים, איך האיכות של כל אחת מהם?
למישהו יש חוות דעת עבורי?
 

בגלל הילדים - התנתקתי מיס לפני כמה שנים

יש את כל סדרות של ילדים באינטרנט, ילדה שלי עם טאבלט רואה את מה שהיא צריכה.
 
יש לי קודי והכל גם אצל הילדה, iptv עם 1270 ערוצים שמתוכם עובדים רק 20,אלוהים יודע למה.
אבל לילדה יש סדרות שהיא רואה ב-VOD
 
מאז שהתנתקתי מיס (למרות קול צעקה של הילדים) גם חסכתי כ - 30 אלף ש"ח
גם הילדים גילו עולם נוסף/חדש מעבר לשטויות שמוכרים לנו בערוצי הטלוויזיה.

בקיצור לא חסרים אלטרנטיבות עדיפות בפחות כסף. קודי למשל,אינטרנט,סטרימר וכד'.
ילדים? מניסיון,מסתגלים לכל מצב ולומדים לשכלל אותו לטובתם.
 

לפני כמה חודשים ניתקי את ה- VOD ב-YES רק מהסיבה שהילדים טחנו בלי הפסקה את ה- VOD (החינם) ואני רציתי שתהיה לי שליטה כמה הם רואים. ביקשתי מ-YES שיתקינו סיסמא ל-VOD כבר בכניסה, גם לתכנים שבחינם.
אין להם דבר כזה.ניתקתי. חסכתי 30 ש"ח.
לפני כשבוע שקלתי לעבור לטריפל של HOT שהמבצע שלו נראה לי אטרקטיבי.
פניתי ל- YES בבקשה להתנתק... עד ש"קשרי הלקוחות" חוזרים אליך..בינתיים הורידו ל- 209 ש"ח עבור כל הערוצים !!
(למעט ערוצי הספורט).
אפרופו - במשפחה יש התנגדות נחרצת שלא צפיתי אותה לעבור ל- HOT.
אז הסוף - נשארתי במחיר מוזל. (בינתיים).
 
כמובן שביום הניתוק חזרו אלי יס והכל נגמר במחיר קבוע של 254 ש"ח ל4 ממירי HD אחד מהם יס מקס מקליט + VOD + מולטי רום, ערוצים וכו....(לא כולל ספורט)
יש לציין כל הנ"ל לא מעניין אותי, הכל בשביל אשתי והילדה
 
עדיף להיות בלי טלוויזיה בכלל מאשר לעבור להוט. (ביזיון של שירות לקוחות)

כמו שצינתי למעלה יש היום הרבה פתרונות זולים (בחלקם אפילו בחינם) לצפות בכל
התכנים בלי לשלם לערוצי הכבלים שמתנהגים בחוסר הגינות מבחינת מחירי כניסה. (כפי שנהוג בעולם הנאור)

היום יש נהירה לכיוונים האלו. לגבי ילדים? מניסיון זה רק עניין של הרגל. מילא הם כל היום מחוברים
לפלאפון או למחשב. (ושם יש להם הכל)

כמובן זה לא מחייב אף אחד -רק דעתי.
 

עופר,

האמן לי, יש הכל בבית - קודי עם 1200 ערוצים, PLEX בכל מחשב עם כל הסרטים והסדרות.
הגדולה בצבא, הקטנה(13.5) רואה VOD בחינם.
וצודק, אכן יקר אבל עדיף על האלטרנטיבות. סתם קוריוז, חזר אלי נציג של סלקום TV וממש היה שמח שאני ממשיך ביס...לך תבין
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור