ייעוץ ועזרה לגבי רכישת LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא david g
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

david g

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
לכבוד הוא לי להשתתף לראשונה בפורום זה.למרות שקראתי הרבה תגובות וכתבות, ההתלבטות עדיין קיימת.חיכיתי זמן מה עד שמסכים גדולים(סביב 47") ירדו למחירים שפויים והנה עומד אני לקראת החלטה.
מרחק צפייה בקירוב :אם מותקן על קיר -4.5 מ' ,אם על מעמד-4 מ'
הרגלי צפיה נוכחיים(ממיר של הוט) : 30%- ערוצים 1,2,10 ,30% -ערוצי הספורט,30% -ערוצי HOT שונים ,10% DVD .
מסך LCD הועדף על פלזמה בגלל בעיית השתקפויות, לא משנה כל כך FHD או HDR למרות שנראה לי שכמעט כל הדגמים כיום הם FHD .
תקציב :עד 13K (אפשר קצת גם יותר)מאפשר לי כיום להגיע לסביבות 47".
ההתלבטות היא:
א) על איזה דגם ללכת (אין לי ראיה מקצועית על מנת להשוות ביצועים ,בתצוגה בחנות רובם נראים לי מצוין )האם יכול אני לקבל המלצה טובה למספר דגמים או יצרנים בפורום?
ב)תלייה על הקיר בעד או נגד (אשתי מעדיפה על הקיר בגלל המראה המודרני ) האם כל הדגמים מתאימים לתלייה ? האם ההתקנה היא מקצועית ? האם אין בעיית נגישות ?
ג)מחבר scart ,יש דגמים של LG למשל ללא מחבר זה ,האם זה חיסרון ?
ד)אמינות ושירות ,בנוסף להמלצות דגמים האם יש המלצות לאמינות וטיב שירות,האם בכלל מסך LCD הוא מכשיר אמין??
ה)מה נדרש מול HOT ?החלפת ממיר ?,החלפת חיבור? הגדרות חדשות ?וכו'?
תודה ושבוע טוב
דוד
 

שלום וברוך הבא,

הרוב המוחלט של דגמי טלויזיות מגיע עם הכנה לתליה על הקיר, חלק מהחברות מספקות גם שירות התקנה מקצועית של טכנאי, לכל מסך יש את הנגישות שלו (לחיבורים השונים).
עדיף עם מחבר סקארט לחיבור ממיר, אבל רוב הדגמים כיום מגיעים בלעדיו.
בגדול, LCD הגיע לרמת אמינות טובה מאוד.
לגבי ממיר, יש אתר מדריך חיבור ממיר לטלויזית פלזמה או LCD.

האם בחנת / ראית כבר דגמים ספציפיים?
 
שלום ליאור ותודה
ראיתי 2 דגמים : טושיבה 46 מסדרה x3500 ו-LG 47 סקרלט .ה-LG ללא נתון נידודיות סטטית וללא מחבר scart אך עם ביקורת חיובית באתר זה.2 הנ"ל נראו לי טוב בחנות .
מה אני צריך לדעת בבחינה בחנות (או איך מחדדים את ראייתי ליותר מקצועית ,כי רוב המסכים נראים לי די טוב..)
אני כמובן מתכוון לבחון שוב דגמים אלו ולראות דגמים נוספים כגון סמסונג ,סוני (מה דעתך עליהם?),איפה יש חנות שתיתן לי את המידע האמין ביותר ?האם יש לך המלצות לדגמים בגדלים של 47" ? תודה דוד
 
חשוב מאוד שתבחן את המועמדים כשהם מחוברים אל ממיר HOT או YES בחנות.
לגבי חנויות, מאיזה איזור אתה בארץ?
 

ייעוץ LCD -שארפ\סמסונג\LG

שבת שלום
בשלב זה אני נעול על דגם של שארפ LC-46X20E (ע"ס המלצת חבר וקריאת מפרט) אני מתכוון ללכת לחנויות וגם ליבואן רלקו ב-אזור ולהתרשם ,(הנתון היחיד שקצת חורג מטה הוא בהירות 450cdm^2 ) ,היא גם יקרה יחסית ,בין 13-14k .
דגמים נוספים שבאים כרגע בחשבון :
סמסונג- LA46A610,LA46A550 (קראתי על בעיות אמינות ושירות במכשירי סמסונג??)
47LG55FR -LG
מה הדעה לדגמים הנ"ל (כולם מופיעים בזאפ וכן באתר של חללית )?
מה הסיפור עם האמינות של סמסונג?
450cdm^2 -האם משמעותי מול 500 ?או זניח?
היכן יש חנויות מומלצות (תצוגה,מקצועיות ואמינות) באזור (אני גר בראשון)
המבחן הגדול של כל הנ"ל הוא מול ממיר הוט בערוצים הרגילים (1,2,10 ) וכן ספורט .קראתי שע"י חיבור נחות כגון s-video או קומפוזיט מחליקים את כל הבעיות שנובעות מחוסר תאימות בין אבחנה גבוהה של המסך לעומת מקור שידור נחות (הייתי רוצה ללמוד עוד על כך).
תודה
 
חיבור קומפוזיט מעביר פחות פרטים בתמונה, עקב כך, הוא גם מעלים חלק מהתופעות המטרידות שנראות בשידור בארץ. יותר חלק = פחות מפורט (במקרה הזה).
לא שמעתי על בעיות אמינות מיוחדות במסכי סמסונג, תבדוק גם מי היבואן.
נושא הבהירות לא אמור לשנות לך, אלא אם אתה נוהג לצפות בסביבה מוארת מאוד ואז תהיה אולי עדיפות לתמונה בוהקת יותר.
 

חשמל נטו בראשון לציון מציג מסכי SAHRP , אני לא יודע איזה דגמים יש שם אבל אני יודע שיש שם מסך 46 או 50 של שארפ FULL HD
 
47LG30R ,מה דעתכם ?

שלום

האם מישהו מכיר את הדגם הזה ?
אני שוקל לקנות אותו , להלן שיקולי(נא חוו דעתכם עליהם) :
1)47",500cdm ,מרחק צפייה 4.3 מ' (תלייה על הקיר ) ביום הסלון די מואר .
2) HDR ,לדעתי לא כדאי להשקיע ב- FHD ממילא ממרחק כזה לא אהנה ממלוא התכונות של FHD ,מה עוד שרוב הצפייה (SD ) ,היא בערוצי HOT ,1,2,10 ,ספורט. גם HDR נותן מענה טוב לשידורי HD וגם לשידורי SD .
3) מחיר ,אני מאמין שאשיג אותו בפחות מ- 9K (ואולי הרבה יותר פחות ,מיתון ,סוף-שנה וכו'...)
4) יש לי מספר מסכי LG בבית, גם למחשב וגם CRT ,כולם עובדים מצויין ובאמינות.
5) נתונים די טובים נוספים : 5ms ,מעבד XD ,כניסות HDMI וכו' ,חסרונות :ללא scart

אני מקווה שאתרשם מביצועים בחנות (צפייה בשידורי HOT רגילים ) וכן אמצא במחיר טוב
חוות דעתכם גם חשובה לי ,וכן הצעות לדגמים דומים
תודה
דוד
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור