שלום
לכבוד הוא לי להשתתף לראשונה בפורום זה.למרות שקראתי הרבה תגובות וכתבות, ההתלבטות עדיין קיימת.חיכיתי זמן מה עד שמסכים גדולים(סביב 47") ירדו למחירים שפויים והנה עומד אני לקראת החלטה.
מרחק צפייה בקירוב :אם מותקן על קיר -4.5 מ' ,אם על מעמד-4 מ'
הרגלי צפיה נוכחיים(ממיר של הוט) : 30%- ערוצים 1,2,10 ,30% -ערוצי הספורט,30% -ערוצי HOT שונים ,10% DVD .
מסך LCD הועדף על פלזמה בגלל בעיית השתקפויות, לא משנה כל כך FHD או HDR למרות שנראה לי שכמעט כל הדגמים כיום הם FHD .
תקציב :עד 13K (אפשר קצת גם יותר)מאפשר לי כיום להגיע לסביבות 47".
ההתלבטות היא:
א) על איזה דגם ללכת (אין לי ראיה מקצועית על מנת להשוות ביצועים ,בתצוגה בחנות רובם נראים לי מצוין )האם יכול אני לקבל המלצה טובה למספר דגמים או יצרנים בפורום?
ב)תלייה על הקיר בעד או נגד (אשתי מעדיפה על הקיר בגלל המראה המודרני ) האם כל הדגמים מתאימים לתלייה ? האם ההתקנה היא מקצועית ? האם אין בעיית נגישות ?
ג)מחבר scart ,יש דגמים של LG למשל ללא מחבר זה ,האם זה חיסרון ?
ד)אמינות ושירות ,בנוסף להמלצות דגמים האם יש המלצות לאמינות וטיב שירות,האם בכלל מסך LCD הוא מכשיר אמין??
ה)מה נדרש מול HOT ?החלפת ממיר ?,החלפת חיבור? הגדרות חדשות ?וכו'?
תודה ושבוע טוב
דוד
לכבוד הוא לי להשתתף לראשונה בפורום זה.למרות שקראתי הרבה תגובות וכתבות, ההתלבטות עדיין קיימת.חיכיתי זמן מה עד שמסכים גדולים(סביב 47") ירדו למחירים שפויים והנה עומד אני לקראת החלטה.
מרחק צפייה בקירוב :אם מותקן על קיר -4.5 מ' ,אם על מעמד-4 מ'
הרגלי צפיה נוכחיים(ממיר של הוט) : 30%- ערוצים 1,2,10 ,30% -ערוצי הספורט,30% -ערוצי HOT שונים ,10% DVD .
מסך LCD הועדף על פלזמה בגלל בעיית השתקפויות, לא משנה כל כך FHD או HDR למרות שנראה לי שכמעט כל הדגמים כיום הם FHD .
תקציב :עד 13K (אפשר קצת גם יותר)מאפשר לי כיום להגיע לסביבות 47".
ההתלבטות היא:
א) על איזה דגם ללכת (אין לי ראיה מקצועית על מנת להשוות ביצועים ,בתצוגה בחנות רובם נראים לי מצוין )האם יכול אני לקבל המלצה טובה למספר דגמים או יצרנים בפורום?
ב)תלייה על הקיר בעד או נגד (אשתי מעדיפה על הקיר בגלל המראה המודרני ) האם כל הדגמים מתאימים לתלייה ? האם ההתקנה היא מקצועית ? האם אין בעיית נגישות ?
ג)מחבר scart ,יש דגמים של LG למשל ללא מחבר זה ,האם זה חיסרון ?
ד)אמינות ושירות ,בנוסף להמלצות דגמים האם יש המלצות לאמינות וטיב שירות,האם בכלל מסך LCD הוא מכשיר אמין??
ה)מה נדרש מול HOT ?החלפת ממיר ?,החלפת חיבור? הגדרות חדשות ?וכו'?
תודה ושבוע טוב
דוד