פלזמה ייעוץ ברכישת פלזמה 50 אינץ'

  • פותח הנושא פותח הנושא eyalsha
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eyalsha

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים,

לאחר מעל שנתיים מאושרות עם הסמסונג Q91 , צצה לי הזדמנות למכור אותה והיא נמכרה בהחלטה של רגע וכעת אני מחפש לה יורשת. (אני גם מחפש הסבר למה מכרתי מסך כ"כ מוצלח אבל זה ניחא)

בניגוד להרבה שואלים כאן, אני יודע טוב מאוד מה אני רוצה .

הקרב בין פלזמה לLCD הוכרע אצלי ממזמן. פלזמה ורק פלזמה.

מה התכנים ?

הרבה ספורט , הרבה צפיה SD באמצעות YESMAX רגיל,
צפיה בסרטים וסדרות מהHTPC גם HD וגם SD.

יש סיכוי לחיבור קונסולת משחקים אולי בעתיד, כרגע לא.

מה אני שואל בעצם ?

התקציב הוא עד6500-7000 ש"ח (סדר גודל) וכנראה שאני אלך כבר על FULL HD. (אלא אם כן יאמר כאן אחרת)

השאלה שלי היא מהם הדגמים שנותנים את התמורה הטובה ביותר בכסף הזה ?

הבנתי שיש את הסמסונג C550 (מקריאה בפורום) שנאמר עליו שהוא לא מספיק טוב בSD ,
להערכתי הQ91 היא רמה בפני עצמה מבחינת צפייה ב SD ככה שיש כאן רף גבוה לעבור.

יש גם דגמים לפנסוניק שנראו לי בסדר בחנות (U20) אבל כאן בפורום פחות אהבו אותם.

זה הכיוון פחות או יותר, אשמח לשמוע המלצות וגם מחירים שאפשר להגיע אליהם.

עוד משהו: אני מעוניין לקנות אך ורק מיבואן מורשה כלומר סמליין או יורוקום.

תודה לכולם ושבת שלום.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור