ייעוץ בקניית מסך פלזמה לסלון

  • פותח הנושא פותח הנושא ofir_bl
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofir_bl

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
אנו מעוניינים לרכוש מסך פלזמה לסלון,
חשוב שזה יהיה מסך איכותי ולא מהמינימאליים בשוק.
התקציב שלנו נע עד 8000 ש"ח,
אני שואל כאן מאחר ואיני בקיא בתחום אז אם תוכלו להמליץ לנו על מסכים איכותיים נודה לכם
תודה

מכר המליץ לי על פנסוניק
מה אתם חושבים על הדגם הזה:
http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=579935
כמוכן יש המלצות אחרות?
תודה
אופיר
 

שלום וברוך הבא.
המסך שהמליצו לך עליו אכן איכותי למדי.

שתי שאלות:
- מה מרחק הצפיה בסלון ?
- מהו אופי הצפיה ? (במה אתם צופים בעיקר)
 
תודה על התגובה המהירה...

אז ככה, מרחק הצפייה אצלינו הוא 3.2 מ'...
החיבורים שיש לנו זה של HOT ו80% מהזמן צופים בשידורי טלויזיה.
ב-20% הנותרים סרטי DVD
 
במרחק הזה הגודל המומלץ הוא 37-42, הייתי ממליץ לכם לצפות בשני הגדלים מהמרחק הזה בחנות ולבדוק האם 37" לא קטן מדי.
כמובן ש-42 ידרוש עליה בתקציב...

לשימושים שציינת, פלזמה אכן תתאים מאוד ואם פלזמה, אז המליצו לך על דגם מצויין, שהינו גם HD Ready - תהיו מוכנים גם לשנים הקרובות.
לדעתי, בתחום המחיר הזה, זו עסקה טובה מאוד.
 

תודה רבה על העזרה...

כבר ראינו את הגדלים ובעקבות זאת החלטנו ללכת על 37...
בכל אופן אני יעדכן בהמשך...
תודה
 
אוקי, בהצלחה
 
חשוב לזכור שמסך הפלזמה שהינו 16:9 שונה ממסך טלוויזה ישן שהינו 4:3 וגודל של 42'' לכן לא גדול כמו שחושבים.
כאשר רכשתי מסך 42'' לפני שנתיים זה נראה לי לא הגיוני אחרי מסך ה 29'' שהיה לי. היום לאחר מעשה אני לא חושב כלל ש 42'' זה גדול מידי ולדעתי 37'' זה היה קטן.
כמובן שצריך תמיד לקחת בחשבון את נושא התקציב - מצד שני מסך לא מחליפים כל שנה או שנתיים.
 

טוב, עד שמצאתי מסך לטעמי...

לצערי הדגם הזה מפסיק להיות משווק בארץ - לא ידועה מה הסיבה.
שמעתי שעוד שבועיים מגיע דגם חדש לארץ אז נראה לי אני אצטרך לחכות..
באסה :(
 
אתה אולי תרכוש דגם חדש יותר ואולי באותו מחיר אז למה באסה - קצת סבלות :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור