ייעוץ בבחירת טלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא tomerq
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomerq

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
מעוניין טלויזיה לסלון,
מרחק צפיה הינו 2-2.5 מטרים תלוי בזוית,
אני לא רואה טלויזיה אף פעם (יותר מדוייק 4 שנים) אין לי יס/הוט/דיגיטלי.
מטרת הרכישה לצפיית סרטים מרביתם הורדות של 720P עם מחשב HTPC שבסלון.
מה אם אחבר חיבור אנלוגי של ערוץ 1/ערוץ 2/ כבלים אנלוגי? כיצד המסך יגיב?
גלישה באינטרנט עם מקלדת+רולר אלחוטי.
אנא ייעוץ מה יכול להתאים לי , LCD/LED וגם גודל מסך,
מחיר מקסימלי 4K אבל אני ראיתי מלא מסכים גדולים באתרי מכירות במחירים זולים בהרבה,
תודה על הייעוץ!
 

40 אינץ' נפלא לסרטים. עולם אחר...
 
עוד מעט, כבר לא יהיה שידור אנלוגי ותצטרך לרכוש ממיר DTT או לרכוש מסך עם טיונר פנימי מתאים.
לסרטי HD, הייתי רוכש מסך בגודל 40"-42" לפחות מהמרחק שציינת.
 
40 אינץ' כל טלויזיה? LCD, פלזמה? או שיש עדיפות?
 

פלאזמה כבר אאוט. זה או LCD או LED ואני מציע לך כבר ללכת על ה-LED יש מבצע על המסכים של SONY של ה-40 אינטש אם יש לך ישרכרט אז תן קפיצה לטרקלין חשמל כי יש שם 1000 ש"ח הנחה שזה לא מעט כסף!!
 
שאני הולך לחנות איך אני מבקש מקלט דיגיטלי?

ככה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור