יחס ניגודיות, עד כמה הנתון מהותי?

  • פותח הנושא פותח הנושא avishaie
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

avishaie

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

אני מתלבט בין שני מסכי LCD :

טושיבה A3500, רמת ניגודיות 1:950.
LG LC43, רמת ניגודיות 1:10,000.

1) מה אומר הנתון של רמת הנגודיות באופן כללי?
2) האם יתכן פער משמעותי כל כך בין המסכים, ומה זה אומר על כל מסך?
3) איזה מסך עדיף, בהתחשב בעובדה ש-LG נותנים אחריות מלאה של 3 שנים, וטושיבה
נותנים אחריות מלאה של שנה אחת + חמש שנים נוספות על המסך?

בברכה,
אבישי ארז.

אגב, האתר מרשים בעיצובו ובתוכנו.
 

שלום,

שני נתוני הניגודיות שהצג שונים באופיים: הנמוך מציג את הניגודיות של פאנל המסך והגבוה מציג את הניגודיות הדינמית.
ניגודיות דינמית נעזרת בהגברת או החלשת תאורת המסך האחרוית בהתאם לתנאי האור בסצינה המוקרנת.

רובם המוחלט של המסכים מגיעים עם ניגודיות דינמית ובגלל שנתון שלה הוא גדול ומרשים יותר, ממעטים לרשום כיום את נתון ניגודיות הפאנל.

שני המסכים שהצגת כאן משתייכים לסדרות בסיסיות של מותגים ידועים, בסה"כ הם די דומים בנתונים הטכניים שלהם ולכן רצוי ואף הכרחי לבדוק את התמונה בעין, בחנות, בשידורי טלוויזיה (רצוי מסך בצד מסך).
 
שלום,

אם כך מהי הניגודיות הדינמית של הטושיבה?

תודה.
 
4750:1
אבל אל תתייחס לזה כאל תורה מסיני, תבדוק את איכות התמונה בעיניים.
 

תודה.

לאחר בחינת המסכים החלטתי לבחור ב- "LG lc43. 32.

מה דעתך על המכשיר?
 
איך מצאת את הניגודיות הזו ?
 
דגמי LG סובלים מבעיה של כתמים לבנים (זליגות אור )בפינות של המסך
אני ממליץ על סוני ,טושיבה,פיליפס
 

גוגל
 

אההההההההה...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור