יותר משאלה

  • פותח הנושא פותח הנושא gaza
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gaza

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
0
נקודות
0
אתמול הזמנתי לסידי מאלמ.התקשרתי היום לבטל.לא ניכנס לסיבה.אבל הם רוצים 550 שח דמי ביטול.מה אני עושה:
 

בחוזה מכירה וגם בחנות עצמה, חייבת להיות מצויינת מדיניות החזרה וביטול.
 
אין כזה דבר 550 שקל דמי ביטול, צריך לקחת 5% ממחיר המוצר או 100 שקל הנמוך מבניהם. תתקשר לחברת האשראי ותבטל את העסקה.
 
תודה.אבל רשום בהזמנה דמי ביטול 10 אחוז
 

תודה.אבל רשום בהזמנה דמי ביטול 10 אחוז

כדאי שתקרא את זה: (מתוך החוק להגנת הצרכן)

"חובות הצדדים במקרה של ביטול



· במקרה של ביטול עקב פגם או אי התאמה בין הנכס או השירות לפרטים שנימסרו לצרכן, יחזיר העוסק לצרכן את כספו בתוך 14 יום מיום קבלת הודעת הביטול והצרכן יעמיד את הנכס לרשות העוסק.

· במקרה שהביטול אינו מסיבות אלה, אלא הצרכן פשוט החליט כי ברצונו לבטל את העסקה, רשאי העוסק לקבל דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם בלבד. מעבר לסכומים אלה לא רשאי העוסק לגבות דמי ביטול נוספים."
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור