יום עיון ב-LG או SONY

  • פותח הנושא פותח הנושא pi0n66r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

pi0n66r

מושעה
הודעות
27
מעורבות
0
נקודות
0
יש המון שרוצים LG הטלוויזיות שלהם קשות לראות בתצוגה
יש סיכוי ליום עיון אצלם

SONY גם מאוד קשה לצפיה , בחנויות מתמחות לא מחזיקים אותם

בלי כל האירוח , נטו ללמוד על המסכים , לראות אותם מחוברים למחשב , אינטרנט
 

רעיון חכם,כי קשה למצוא את כל המסכים בתצוגה.
 
גם פיליפס אין תצוגות למסכים הטובים והחדשים
אנשים שואלים אין מידע
באינטרנט אין מידע
ויש להם מסכים מעולים
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור