יבוא OLED מארה"ב...

  • פותח הנושא פותח הנושא dakos
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dakos

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
1
יש לי הזדמנות להביא טלוויזית OLED מארה"ב בהנחה משמעותית. הטלוויזיה יודעת לקבל את כל המתחים 100-240V, לא צריך טרנספורמטור או משהו כזה. חוץ מאשר מעביר DVB ל-HDMI אני אצטרך עוד משהו? טלוויזיה מארה"ב יודעת לקבל אות מהממירים המקומיים? עוד משהו, הממשק WebOS 3.0, האם אני אוכל להתקין עליו את האפליקציה של סלקום שמגיעה עם הטלוויזיות של LG בארץ??

הטלוויזה זה LG OLEDG6P והמחיר בערך 5000$.
 

לא רק רגיש, מתקלקל.. נושא אחריות קריטי ביותר
 
אישית .לא הייתי לוקח סיכון לייבא מסך מחו"ל גם ללא קשר ל OLED
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור