יבוא מכשיר פלזמה לארץ

  • פותח הנושא פותח הנושא danistar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
האים המומחים כאן יכולים לתת הסבר בנושא יבוא של מכשירים לארץ.

שמתי עיין על המכשיר הזה של פנסוניק ( TH-50PZ850U ) :

http://www2.panasonic.com/consumer-...s/model.TH-50PZ850U_11002_7000000000000005702

ןמכיוון שנראה לי שעד שהוא יגיע לכן יקח נצח והמחיר שלו יהיה בשמיים ( יורוקום אפילו לא מכירה את הדגם הזהו וה 700 שהוא שני דורות אחורה על במחיר אסטרונומי )וזה המחיר בארה"ב :

http://www.bestbuyplasma.com/product-panasonic-viera-th-50pz850u-50inch-1080p-plasma-hdtv.html


רציתי לדעת מהן הפרוצדורות והמחירים של יבוא מכשיר כזה לארץ .

תודה מראש לכל העונים



אולי כדאי לנסות ליבא אותו
 

משלוח + מכס (32.8%) + מע"מ + שחרור
 
בחישוב מהיר ועם עוד 500 דולר משלוח ( אין לי מושג כמה זה באמת , סתם יריתי מחיר ) זה יוצא כ 15K שח ( דולר 3.3 ) . אז נכון שאין אחריות ושירות אבל המחיר "מצחיק" יחסית למה שהיבואן דורש היום על ה 700 .


החיסרונות שאני רואה כאן הוא השירות והאחריות והסיכוי שהמכשיר יגיע פגום . חומר טוב למחשבה . האים מישהו כבר ניסה "תעלול" כזה בעבר ויכול לחוות את דעתו . מהיכן כדאי להזמין וכמה עולה משלוח והאים אפשר "לסמוך" שהמכשיר יגיע שלם .
 
הגדרת את הסיפור נכון.
יש מספר חברים שייבאו מסך לארץ, גם החבר SONUS פתח בזמנו שרשור על מסך סמסונג LCD 46 שייבא לבד.
 

תודה , אני אחפש את השרשור הזה , זה פשוט יותר מידי קורץ הרעיון .
 
שאלת תם. הרי השידור בארץ

כל כך גרוע, והמשיח עוד יגיע לפני שיהיו שידורי HD אמיתיים
אני לא מבין בשביל מה צריך את כל זה.
שווה לך בשביל 5.5 שנים?
 
אתה כל כך צודק ....
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור