יבוא טלוויזיה מארה"ב/אירופה

  • פותח הנושא פותח הנושא אהוד
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מה הקשר בין מה שכתבת לבין ההצהרה שלך שממיר יס לא תומך HDCP?
 
בתור אחד שייבא את ה סוני 70W830 מארצות הברית דרך BUY2USA אני יכול להגיד לך שזה חיסכון עצום
לי זה עלה 9950 שח עד הבית בארץ הדגם המקביל עולה 16500
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור