יבוא אישי

  • פותח הנושא פותח הנושא hm68
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

hm68

אוהב את התחום
הודעות
95
מעורבות
18
נקודות
8
ערב טוב חברים,
מבקש המלצות על עמיל מכס שמתמצא בתחום האודיו ויוכל לשחרר רכיבי אודיו שיובאו ביבוא אישי.
תודה מראש
 

אני לא עמיל מכס.מה המכס אמר לך שאתה צריך לעשות,בשביל לשחרר את הסחורה שלך?
 
בוקר טוב
אני שיחררתי רמקולים במשרד עמילות מכס בשדה התעופה,והיה בסדר גמור.
רק תדעג לתת להם קבלה על מחיר מוצר וקבלה על מחיר משלוח בנפרד.
בהצלחה
 
להוציא תקן…. על כבל חשמל…
 

בוקר טוב
אני שיחררתי רמקולים במשרד עמילות מכס בשדה התעופה,והיה בסדר גמור.
רק תדעג לתת להם קבלה על מחיר מוצר וקבלה על מחיר משלוח בנפרד.
בהצלחה
אם זה היה כזה פשוט לא הייתי מפרסם את ההודעה…
 
שלום
עשית יבוא של כבל חשמל? ועושים על זה בעיות?
 

הבאתי באופן אישי מגבר שזה מכשיר חשמלי.
דרך DHL.
בגלל שזה יבוא אישי לא ביקשו שום תקנים - רק מיסים ועמלות.
ביבוא מסחרי צריך אישורי תקן. ביבוא אישי לפי מה שאני מכיר - לא.
 
הבאתי באופן אישי מגבר שזה מכשיר חשמלי.
דרך DHL.
בגלל שזה יבוא אישי לא ביקשו שום תקנים - רק מיסים ועמלות.
ביבוא מסחרי צריך אישורי תקן. ביבוא אישי לפי מה שאני מכיר - לא.
שני מגברים כאן. אחד מהם עם כבל חשמל ואינטרקונקטים XLR והשני עם אינטרקונקט RCA בהפרש של הרבה חודשים, נשלחו באמצעות פדקס עם אפס בעיות.
 
שני מגברים כאן. אחד מהם עם כבל חשמל ואינטרקונקטים XLR והשני עם אינטרקונקט RCA בהפרש של הרבה חודשים, נשלחו באמצעות פדקס עם אפס בעיות.
ככול הנראה לא שמו לב על כבל חשמל שבא יחד.
עם זה יבוא רק כבל חשמל שזה ככול הנראה עם תקע אמריקאי שאסור רשמי בישראל - מכס ביקש תקן.
 

בא מאיטליה,תקע שוקו.
בחברה בה אני עובד מגיע ציוד מחשוב עם כבלי חשמל אמריקאים וגרמנים שאנחנו זורקים לפח.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור