LCD או פלזמה יבואן מסכי פרמיום

  • פותח הנושא פותח הנושא yuria
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yuria

אוהב את התחום
הודעות
172
מעורבות
23
נקודות
18
קניתי לאחרונה מסך מדגם 58C8000 -דגם אמריקאי דרך יבואן המתמחה ביבוא
מסכי פרמיום בעיקר לחנויות מתמחות .
השרשור הוא לא למטרת פרסום של היבואן
בקרוב העלה תמונות נבחרות ....
במידה ועברתי את חוקי הפורום קבלו את התנצלותי הכנה מראש(Y);)
 

נערך לאחרונה ב:
תתחדש, אבל לא חושב שיכולת לחכות עם הדיון הזה, לפחות עד שיהיו לך תמונות ?
 
מצ"ב תמונות ב-720P דרך מעבד וידאו DVDO EDGE הממיר ל-1080P/60Hz
 

תמונות מצורפות

  • מתוך אגורה ב-720P.jpg
    מתוך אגורה ב-720P.jpg
    KB 25 · צפיות: 409
  • צעצוע של סיפור 3.jpg
    צעצוע של סיפור 3.jpg
    KB 27.9 · צפיות: 411
צודק רק פלזמה

תתחדש
 

תתחדש ותהנה אחי...מאיזה מרחק אתה צופה?והאם לדעתך היבואן זול יחסית?ואיך ניתן להתקשר איתו? בברכת חג-שמח...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור