yuria אוהב את התחום הודעות 172 מעורבות 23 נקודות 18 10/4/11 #1 קניתי לאחרונה מסך מדגם 58C8000 -דגם אמריקאי דרך יבואן המתמחה ביבוא מסכי פרמיום בעיקר לחנויות מתמחות . השרשור הוא לא למטרת פרסום של היבואן בקרוב העלה תמונות נבחרות .... במידה ועברתי את חוקי הפורום קבלו את התנצלותי הכנה מראש(Y) נערך לאחרונה ב: 10/4/11
קניתי לאחרונה מסך מדגם 58C8000 -דגם אמריקאי דרך יבואן המתמחה ביבוא מסכי פרמיום בעיקר לחנויות מתמחות . השרשור הוא לא למטרת פרסום של היבואן בקרוב העלה תמונות נבחרות .... במידה ועברתי את חוקי הפורום קבלו את התנצלותי הכנה מראש(Y)
פ פאדי חבר משקיען הודעות 643 מעורבות 1 נקודות 16 10/4/11 #2 תתחדש, אבל לא חושב שיכולת לחכות עם הדיון הזה, לפחות עד שיהיו לך תמונות ?
yuria אוהב את התחום הודעות 172 מעורבות 23 נקודות 18 10/4/11 #3 מצ"ב תמונות ב-720P דרך מעבד וידאו DVDO EDGE הממיר ל-1080P/60Hz תמונות מצורפות מתוך אגורה ב-720P.jpg KB 25 · צפיות: 409 צעצוע של סיפור 3.jpg KB 27.9 · צפיות: 411
א אפי אוהב את התחום הודעות 54 מעורבות 0 נקודות 0 13/4/11 #5 תתחדש ותהנה אחי...מאיזה מרחק אתה צופה?והאם לדעתך היבואן זול יחסית?ואיך ניתן להתקשר איתו? בברכת חג-שמח...
תתחדש ותהנה אחי...מאיזה מרחק אתה צופה?והאם לדעתך היבואן זול יחסית?ואיך ניתן להתקשר איתו? בברכת חג-שמח...