יבואן למוצרים של SYMPHONIC LINE

  • פותח הנושא פותח הנושא Williams-Audio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Williams-Audio

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
1
שלום וחג שמח
האם ישנו יבואן או נציג ל SYMPHONIC LINE בארץ, מחפש שלט לנגן CD SYMPHONIC LINE GOLD
בברכה
williams
 

הייתי אצל רולף גימיין הבעלים של סימפוניק ליין בעיר דואיסבורג לפני למעלה מעשור (כל שנה הולך לומר שלום בתערוכת מינכן), אין כרגע יבואן, תשלח לו אימייל.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור