טרנסקודר או ממיר HD

  • פותח הנושא פותח הנושא malako
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

malako

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
ערב טוב. זקוק לעצה מועילה לגבי אופן חיבור מסך LCD של LG LH50YR לממיר של HOT.
למסך אין כניסת SCART, רק קומפוננט או HDMI כמובן.

האופציות העומדות בפניי הן -
1. לקנות טרנסקודר SCART לקומפוננט
2. לקנות טרנסקודר SCART ל HDMI
3. להזמין ממיר הוט HD, ולחבר HDMI ל HDMI.

השאלה הראשונה שלי היא כמובן מה יתן לי תמונה חלקה ונקיה יותר.
ממה שקראתי הרבה אנשים ממליצים על אופציה 1, אבל אני לא בטוח שאני מבין מדוע.
אופציה 3 אמורה להיות עדיפה בכל מקרה, בלי קשר למחיר כרגע.

שאלה נוספת היא האם כבלי ה HDMI שמספקת הוט בהתקנת ממיר ה HD הם באיכות מספיק טובה על מנת להפוך את אופציה 3 למועדפת במקרה שלי.
כמובן לו יכולתי לבדוק את המוצרים (טרנסקודר וממיר HD) טרם הרכישה זה היה הרבה יותר פשוט...

לגבי מחירים, זו גם התלבטות אך קודם אני לברר שאני מבין מה יתן לי איכות תמונה טובה יותר בממוצע. כששאלתי בחנות בה קניתי את ה LCD לגבי מחיר טרנסקודר סקארט לקומפוננט, הם טענו שאחרי הנחה זה יעלה לי 600, ובתוספת 2 כבלים (מהממיר של הוט לטרנסקודר וממנו לטלויזיה) אני מגיע ל-1000 ש"ח מינימום.
בבדיקה מהירה בזאפ מצאתי 2 טרנסקודרים ושניהם היו סביב ה 370 ש"ח,ל- 600.

לכן השאלה השלישית שלי היא האם מבחינת מחיר לעומת תועלת הייתם הולכים על טרנסקודר וכבלים ב 400 ש"ח בערך!או מזמינים ממיר HD בעלות 30 שח בחודש (לא כולל התקנה, נדמה לי סביבות 100 שח) ?

תודה (great)
 

שלום,
כבלי ה- HDMI מספקים בד"כ (בתנאי שהם תקינים).
האם ענין ערוצי ה- HD חשוב לך?
 
קח בחשבון שאת ערוצי SD תראה פחות טוב דרך ממיר HD .
זה מה שהבנתי מחברים שיש להן ממיר HD .

ארז
 
זה ממש לא נכון...ניסיתי את זה בית

קח בחשבון שאת ערוצי SD תראה פחות טוב דרך ממיר HD .
זה מה שהבנתי מחברים שיש להן ממיר HD .

ארז

ניסיתי את זה בית
 

אני מעוניין בטרנסקודר כי אני לא מתכוון לרכוש את חבילות ה-HD אלה רק ערוצים בסיסיים SD בלבד!(חשבתי לקנות את הממיר ה-HD רק בגלל שיש לו חיבור HDMI
לכן אני מתלבט אם לרכוש ממיר HD או טרנסקורדר!
האם הטרנסקודר מסקרט לHDMI באמת יכול לספק לי תמונה מצויינת יותר מאשר חיבור כבל SCART ל-RCA מהממיר הרגיל הפשוט)ישירות ל-LCD?
 
אנחנו מדברים על טרנסקודר מסקארט ל-קומפוננט (לא HDMI), הוא יתן תמונה טובה מעט יותר, אל תצפה להבדל של שמיים וארץ.
 
תודה רבה
 

טרנסקודר scart-hdmi

שלום ליאור

יש לי טלויזית LCD ללא כניסת סקארט וממיר הוט רגיל עם יציאת סקארט
לאחרונה שמעתי על טרנסקודר scart-hdmi
http://www.sollan.co.il/sale.asp?pid=5900

האם הוא איכותי?
האם הוא עדיף על scart-component?
האם הוא עדיף על חיבור composite?

תודה
אייל
 
מצטרף לשאלה.
יש לי LED בלי סקארט וממיר ייס מקס רגיל.
בחיבור קומפוסיט ו סקארט לקומפוסיט לא רואים טוב ערוצים מסויימים. יש גם לפעמים מצב של יציאה וחזרה של פוקוס בערוצים אלו.
האם טרנסקודר סקארט לקומפוננט או סקארט לHDMI יעזור לי?
מישהו בכלל ניסה סקארט לHDMI?

האם יכול להיות שLED פשוט לא עובד טוב עם ממיר לא HD?

תודה!
 
האם כוולתה את המסך בשידורי SD?
לא לא יכול להיות שהLED לא עובד טוב עם SD כנראה הLED שלך לא אכותי בSD
כמו מסך פלזמה אכותי
עם יש לך כבסל סקרט ותחבר לממימיר אני משער זה יעזור להוריד את בעית המריחות והזימזומים עם יש לך טניור דגיטלי במסך או אפילו בבית הבעיות כמעת יעלמו לגמרי
ושוב האם כוולתה את המסך לSD?
תנסה להוריד תחדות ל50 אחוז כמה שיותר עד שלא תרגיש מריחות ופיקוסלוים
חיבור סקרט עדיף על חיבור קומפנט מבחינה נחות ויש גם קצת הבדלים באיכות תמונה אני לא יודע עד כמה כול אחד יסים לב החיבור סקרט מעביר אוטומטית מפורמט 16:9
ל4:3
וחוסך לך לחיצה על השלט וזה נוח וגם מוריד כמה מהבעיות בשידורי הSD הנחותים אבל מובן שזה קשור גם למעבד של המסך ולאיכות שהוא יכול להציג...
מה הדגם שלך?
יכול להיות שהדגם לא אכותי לSD
 

ניסתי לכייל אבל אני לא בטוח שעשיתי את זה כמו שצריך.
הטלויזיה היא LG 42LE5500 LED
 
יש פה מדריך כוויול באתר דבר ראשון תוציא את מצב הדנמיק ותנשנה למצב נורמאל זה הדבר הראשון ובSD
תוריד 50 אחוז את החדות
זה מה שאני יכול לומר לך בהתחלה יש מלא מדרכי כוויול ברשת
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור