טרייד אין

  • פותח הנושא פותח הנושא אבי גיא
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אבי גיא

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
ברשותי מזה שנתיים טלוויזיה פנסוניק 42" מעולה. ברצוני להחליף למערכת של טלוויזיה HD עם מסך 47-50", (READY או FULL. תלוי במחיר ובאיכות) ונגן BLURYE. האם יש חברות או סוכנויות או חנויות שמאפשרות טריידאין הוגן בעיסקה כזאת?
תודה,
אביגיא
 

לדעתי עדיף לך לנסות

לפרסם את הפנאסוניק שלך (שהם בהחלט טובים) בלוחות יד שניה, יש כאן

ובפורומים האחרים באותו נושא.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור