טלויזית LED 42XL700 של טושיבה

  • פותח הנושא פותח הנושא פטצולי1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

פטצולי1

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
מישהו יכול להמליץ או לחוות את דעתו
איך היא בהשוואה ל-LG42LE5500 למשל?
האם יש לטושיבה דגמים חדשים נוספים שיצאו השנה?
תודה
 

רן לוי מעיתון רייטינג מדור אלקטרוניקה ז"ל סקר את הדגם הזה והוא מאוד אהב אותה למיטב ידעתי זה דגם שמיועד בעיקר לשוק של איזור מלזיה אני ראיתי אותה והיא בכלל לא רעה לגבי הLG לא ראיתי כך שאני לא יכול להגיד עליה כלום
מקווה שעזרתי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור