טלויזיית סוני מחוברת ל-PS4 שאלה

  • פותח הנושא פותח הנושא Va2Ri
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Va2Ri

חבר אתר
הודעות
48
מעורבות
0
נקודות
6
שלום לכולם,
רכשתי טלויזיה של סוני kdl50w705 והיא מחוברת אצלי ל-PS4 . הבנתי שיש אפשרות להדליק את הטלויזיה דרך הסוני או להיפך, שיחקתי עם ההגדרות ולא ממש הצלחתי להפעיל את זה.

יש מישהו שמכיר את זה ויודע להסביר איך לעשות ? לא מצאתי בגוגל. בטלויזיה לא ראיתי אופציה שנקראת bravia sync


תודה לעוזרים
 

לא מכיר ספציפית, אבל חפש בתפריט Inputs settings את HDMI-CEC או Bravia Sync.
 
חיפשתי, לא מצאתי משהו כזה.
יכול להיות שטלויזיה מהדגמים של 2014 לא תומכים בזה?

יש לי יציאה שנקראת HDMI-MHL
אני צריך לחבר את הסוני ליציאה הזו או שזה לא קשור?
יש מאמר ודאי שאומר אם זה תומך או לא?


תודה
 
מצאתי את המאמר הזה:
http://www.sony.co.in/article/316257/section/product/product/bdp-s300

יכול להיות שזה תומך רק ביציאה הספציפית של HDMI-MHL
?
 

MHL לא קשור לענין, זה חיבור שנועד להוציא אות מסמארטפונים לטלוויזיה דרך USB.
המאמר שהבאת נראה בכיוון, צריך לחפש עוד בנושא HDMI CEC.
 
מצאתי את החיפוש של התקנים בטלויזיה אבל זה לא מוצא שום התקן שתומך.
עכשיו לפי מה שהבנתי הסוני כן תומך. מה שאני חושב זה שהכבל HDMI שלי הוא לא 1.3, זה הבדיקה האחרונה שלי. אני אקנה כבל שתומך 1.4 ואבדוק אם זה עובד כי הבנתי שאלה הדרישות שצריך על מנת שזה יעבוד.
לא מצאתי שום מאמר שמסביר איפה כתוב על הכבל איזה גרסת HDMI הוא, ואני לא יודע איזה כבל מגיע עם הסוני.
אז אנסה לקנות כבל ואבדוק...
מה אתה אומר?
 
אם הכבל שלך תקין, זה אמור לעבוד:
http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI#CEC
 

זה לא עובד, פתחתי קריאה מול ישפאר

תודה
 
אם אני לא טועה... הפלייסטיישן 4 עדיין לא תומכת בפונקציה הזאת... קרוב לוודאי שבעדכוני הקושחה הבאים למכשיר זה יתאפשר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור