טלויזיות מארצות הברית

  • פותח הנושא פותח הנושא A.B
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

A.B

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
0
נקודות
0
שלום!האם אפשרי להביא מסכים עם שיטת PAL מארצות הברית?נגיד אני נכנס לאיזו חנות למשל http://www.multizoneav.com/product.asp?mod=LE32A656A1FXXU&PCFeed=Pricegrabber ושם לא רשום איזה שיטה זאות.
 

לא מאמין שיש בחנויות בארה"ב דגמים עם PAL
דווקא הקישור שהבאת הוא מאנגליה... (שם כן משתמשים ב- PAL).
 
יש מצב שבארצות הברית יש מולטיסיסטם?
והם PAL של אנגלית זהה לזה שבארץ?
 
נדיר לגבי מולטיסיסטם.
המסך צריך גם לתמוך בהצגת תכני וידאו ב- 50Hz
 

אז להביא מסך מאנגליה אין בעיה?
 
לא אמורה להיות.
 
תודה,רק נשאר לברר האם כדי בכלל לעשות א זה
 

יש הבדל, באנגליה זה PAL I , וכאן PAL B/G

ההבדל הוא ברוחב הפס של הסאונד
 
שאיך זה ישפיע?
 
אתה תראה תמונה

אבל רק תדמיין את הסאונד.
זה לגבי פורמט השידור.
אינני יודע איך זה ישפיע בחיבור קומפוננט, אם בכלל.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור