A A.B אוהב את התחום הודעות 56 מעורבות 0 נקודות 0 11/9/08 #1 שלום!האם אפשרי להביא מסכים עם שיטת PAL מארצות הברית?נגיד אני נכנס לאיזו חנות למשל http://www.multizoneav.com/product.asp?mod=LE32A656A1FXXU&PCFeed=Pricegrabber ושם לא רשום איזה שיטה זאות.
שלום!האם אפשרי להביא מסכים עם שיטת PAL מארצות הברית?נגיד אני נכנס לאיזו חנות למשל http://www.multizoneav.com/product.asp?mod=LE32A656A1FXXU&PCFeed=Pricegrabber ושם לא רשום איזה שיטה זאות.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 11/9/08 #2 לא מאמין שיש בחנויות בארה"ב דגמים עם PAL דווקא הקישור שהבאת הוא מאנגליה... (שם כן משתמשים ב- PAL).
A A.B אוהב את התחום הודעות 56 מעורבות 0 נקודות 0 11/9/08 #3 יש מצב שבארצות הברית יש מולטיסיסטם? והם PAL של אנגלית זהה לזה שבארץ?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 11/9/08 #4 נדיר לגבי מולטיסיסטם. המסך צריך גם לתמוך בהצגת תכני וידאו ב- 50Hz
A A.B אוהב את התחום הודעות 56 מעורבות 0 נקודות 0 11/9/08 #7 תודה,רק נשאר לברר האם כדי בכלל לעשות א זה
A adido אוהב את התחום הודעות 239 מעורבות 1 נקודות 18 11/9/08 #8 יש הבדל, באנגליה זה PAL I , וכאן PAL B/G ההבדל הוא ברוחב הפס של הסאונד
A adido אוהב את התחום הודעות 239 מעורבות 1 נקודות 18 12/9/08 #10 אתה תראה תמונה אבל רק תדמיין את הסאונד. זה לגבי פורמט השידור. אינני יודע איך זה ישפיע בחיבור קומפוננט, אם בכלל.
אתה תראה תמונה אבל רק תדמיין את הסאונד. זה לגבי פורמט השידור. אינני יודע איך זה ישפיע בחיבור קומפוננט, אם בכלל.