טלויזיה LG 42LB7R

  • פותח הנושא פותח הנושא amithochman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amithochman

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
0
אשמח לקבל חוות דעת על הטלוויזיה הנ"ל.
קיבלתי עליה מחיר מצוין לדעתי של 5000 ש"ח בלבד(טלוויזה FHD).
השימוש הוא צפיה בטלוויזיה(בעיקר ספורט) והרבה PS3...
איך היא בהשוואה לסקרלט? שווה שידרוג?
עמית.ה
 

המחיר אכן "לא רע", ב-PS3 היא כנראה תראה טוב מאוד, לגבי שידורי טלוויזיה ובמיוחד ספורט - אל תוותר על צפיה במסך במציאות (כשהוא מחובר לממיר יס או הוט בערוצי הספורט).
הסקרלט יותר טובה, אבל קשה לקבוע בשבילך - אתה צריך לראות אותן צד בצד על אותם התכנים ולהחליט האם שווה עבורך את ההפרש.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור