LCD טלויזיה LG לא מזהה כונן קשיח (נערך)

  • פותח הנושא פותח הנושא walla246
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

walla246

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
0
נקודות
16
את כונן הפספורט של ווסטרן דיגיטל מ FAT ל NTFS
אך שאני מחבר אותו בUSB לטלויזית LCD LG3760UR ,הטלויזיה לא מזהה את ההתקן ואת החיבור ולכן לא ניתן לצפות בסרטים המאוחסנים בכונן ו/או לשמוע שירים
אשמח שוב לעזרה.

תודה אבי
 

שלום אבי,
אין צורך לקרוא בשמי בכותרת של השרשור, זה פורום ולא צ'אט... גם כותרת עניינית עם תיאור הבעיה תגרום לחברים רבים יותר להכנס להודעות שלך.

לשאלתך, המסך כנראה לא מזהה NTFS...
 
תודה
היש משהו לעשות בנדון?
 
קרה לי אותו דבר, רק עם נגן DVD..

ממה שאני מכיר, מכשירים כאלה (כגון DVD קורא USB, מה גם טלויזיות..) לא תומכים בפורמט NTFS, הרי מדובר בטכנולוגיה את Windows, (מכאן שמה, Windows NT File System), לכן גם מכשירים כאלה לא קוראים אותה..

מה שאתה יכול לעשות הוא לפרמט שוב לפורמט FAT32.. תשים לב רק, כשאתה מפרמט ושם פורמט של FAT, אז רוב התוכנות שאני מכיר מחלקות את המקום למספר FAT(s) שונים (מה שנקרא Cluster Size)..

קיצור ולעניין, אני סתם חופר פה שעה.. תפרמט שוב אבל הפעם לFAT32.. תשתמש בתוכנה mkdosfs
 

תודה רבה,
רק שאלה:
הסיבה שפירמטתי הינה בכך שלא יכולתי להעביר קבצים שגודלם מעל 4G לכונן הפספורט,
האם כעת ,במידה ואפרמט שוב ל FAT32 ,האם אוכל להעביר קבצים הגדולים מ 4G לכונן הנייד?

ודבר שני : ציינת שהFAT32 מתחל למספר תאים-למה הכוונה ? למה זה טוב ? והאם הוא עושה זאת באופן אוטמטי או שהוא שואל אותי ?


* מעניין שדיסק און קי בגודל 8G הLCD כן מזהה ועובד בסדר גמור

תודה
 
נערך לאחרונה ב:
הדיסק און קי שלך הוא FAT32 ולכן הוא מזהה אותו !

אל תיהי מופתע !=]

רב ה דיסק און קי הם FAT32 ! אפילו נראה לי כולם
 
האם ההרדיסק הוא עם מקור מתח חיצוני?או שמקבל הזנה מהUSB?
 

תודה
הכונן עם מקבל הזנה מ USB
זה כונן נייד של ווסטרן דיגיטל ה"פספורט " בעל נפח של 500G
 
לעניות דעתי, הייתי מנחש שזו אחת הבעיות.
כמה ארוך הכבל שיש לך?
מעל 0.5 מטר?

לא פעם ולא פעמים שמעתי על הבעיות הללו .
נסה לחבר מפצל USB 2.0 מוזן מתח בין החלקים. יש סיכוי טוב שזה יפתור לך את הבעיה.
 
לא,הכבל די קצר יחסית

איך אני מחבר את המפצל ?
 

מוזר.
בעקרון מפצל, כמו כל פצל, מחבר את המפצל לטלויזיה ואת ההרדיסק למפצל.
מה שחשוב שזה יהיה מוזן מתח.
שוב יכול להיות שזה לא יפתור את הבעיה.
ועוד משהו.

יש סיכוי מאוד לא נמוך שפשוט הכניסה לקויה.
 
הכניסה אינה לקוייה משתי סיבות :
1. הכניסה אכן מזהה דיסק און קי רגיל
2. במתכונת שהכונן היה FAT32 הוא גם זוהה עד לנקודה שהמרתי אותו לNTFS
הסיבה שהמרתי אותו לNTFS הייתה משום שלא ניתן להעביר לכונן קובץ שגודלו מעל 4G

מעניין מה ניתן לעשות
 
אההה.
עכשיו הכל משתנה.
בקיצור אתה אומר "ב FAT32 זה זיהה?"
אז הבעיה היא לא חשמל ולא כלום.
פשוט זה לא מזהה.
כנראה התוכנה/חומרה בטלויזיה לא עובדת עם NTFS (לא משהו נדיר כלל).
 

חשבתי לפצל את הכונן לשניים חלק לFAT וחלק לNTFS
מה אתה אומר,יעזור ? יעבוד ?

וחוץ מזה ,אם אני מפצל ,זה אומר שאני צריך לפרמט את כל הכונן שוב ולעשות לו גיבוי לחומר,,ואיפה אני אמצא לו מקום לאחסון עד שאני המיר :-(
 
אין לי מושג.
מה לעשות אלו החיים.
 
אחלה יום
אחלה שבוע
תודה:-)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור