טלויזיה שיאומי או לרדת מזה

  • פותח הנושא פותח הנושא xmanic
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

xmanic

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
היי חברים,
מעוניין לרכוש טלויזיות לסלון ולחדר השינה.
לאחר בדיקה קצרה ראיתי שהמחירים של שיאומי תחרותיים ואף מתחרה לא מתקרב אליהם.
1. דבר אחד לא מצאתי זה מהו קצב הרענון של הטלויזיות החדשות?
2. האם למישהו מכאן יש ניסיון מר/מתוק איתן?
3. האם הפלטה שלהם היא של סמסונג? או שזו פיקציה.
4. שווה לא שווה?
תקציב לטלויזיה בסלון 3,000 ולטלויזיה בחדר עד 1200.
המרחק בסלון הוא 4.20 מטר אז אני חודש ש-55 זה אולטימטיבי, תקנו אותי אם אני טועה.
תודה רבה!
 

לדעתי צריך 65.
כל השאר אין לי מושג אבל אני בטוח שגם לשיאומי יש כמה דגמים בכל גודל. אז מומלץ לציין דגם
 
אוטוטו עולה כתבה שתענה לך בדיוק על השאלות הללו.
 
עלתה הכתבה. זה לא עוזר לו (ולאף אחד) בכלום
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור