טלויזיה מומלצת גודל 55-60 אינץ'

  • פותח הנושא פותח הנושא gabby164
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gabby164

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,

אודה לעזרתכם - תקציב של כ 9-10K .
מעדיף חברות SAMSUNG,SONY,PANASONIC אבל אם יש משהו שווה אשמח לראות.
תודה מראש
 

שוב שלום,
אני רואה שאין תגובות אז אולי אמקד מה הכיוון שלי:
- Panasonic TH58AX800L
- Panasonic TH60AS700L
- SONY KD-55X8505
- samsung 6400 60inch , 4k
ואם יש עוד משהו שווה אשמח לשמוע.

תודה מראש
 
חוץ מהתקציב אתה צריך לציין איזה מאפיינים אתה מחפש...
בלי קשר בתקציב הבא היתי הולך על ייבוא אישי מחו"ל.
 
חוץ מהתקציב אתה צריך לציין איזה מאפיינים אתה מחפש...
בלי קשר בתקציב הבא היתי הולך על ייבוא אישי מחו"ל.
שלום,
ייבוא מחו"ל לא בא בחשבון, זה לא פרקטי.
המאפיינים משתנים, עם או בלי 4k, תלת מימד וכו', העיקר התמונה.
תודה על התגובה
 

פרסמנו סקירות על חלק מהמסכים האלו באתר, מוזמן לקרוא בקטגוריית הביקורות.
 
אם זה בתקציבך:
Panasonic TH58AX800L
רק זאת,הצבעים והאיכות ללא פשרות.
 

היי,

TH58AX800L יש לה מסך ופיצ'רים מיושנים (בן שנה+), בקרוב תוחלף.

תומר
 
היי,

TH58AX800L יש לה מסך ופיצ'רים מיושנים (בן שנה+), בקרוב תוחלף.

תומר
תומר
כבר מזמן למדתי שתמיד כדאי לרכוש את המוצר של השנה שעברה.
א.בדרך כלל הוא עבר ביקורת ואתה יודע אם הוא שווה.
ב.מחירו יורד בעשרות אחוזים.
ג.בדרך כלל השיפור אינו כזה משמעותי בין שנה חשנה.
ואחרי שיחלוף כדבריך כדאי יהיה ללכת על מוצר אחר.
 
שלום,

השיפור בין דור 2 לדור שלישי הוא דרמטי, ביחוד במחיר שהולך ויורד.

תומר
 

ראיתי בתערוכה מסכים מדהימים 4K של TCL בטכנולגיה של OLED או איך שהם קרואים לזה בשם אחר שם
במחיר של 10K עובר הגדולים שאתה מחפש, לא הייתי פוסל זאת.
 
ראיתי היום את הTCL 4K בשידורי YES HD,קצת התאכזבתי לעומת המתחרים
 
לא הייתי הולך על TCL.

תומר
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור