טלויזיה מארה"ב

  • פותח הנושא פותח הנושא ofirke
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofirke

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
1
שלום
אני חוזר לישראל אחרי כמה שנים בארה"ב ורציתי לוודא אם אני יכול להשתמש בטלוויזיה שלי מארה"ב. (NTSC)
100-120V @ 50-60Hz

לגבי החשמל, אין לי בעיה להשתמש בשנאי 220 ל-110.

השאלה שלי היא אם תהיה בעיה להתחבר להוט או יס גם אני אחבר את הממיר עם כבל HDMI ?

אני אשמח אם מישהו יכול להסביר אם זה אמור לעבוד או לא.

תודה

אופיר
 

זו שאלה שחוזרת כאן מדי פעם, והתשובה

גם היא חוזרת.
עדיף לך להשאיר אותה שם ולרכוש כאן מסך חדש.
לא משתלם לנסות ולהתאים אותה למצב בארץ.
היא תוכל לשמש רק כמסך למחשב אם יש לה כניסת VGA
 
זה יעבוד בחיבור ל- HDMI רק אם המסך תומך בוידאו בתדר 50hz שזה תוכל לברר רק עם היצרן או גורם מקצועי אחר או לחבר סטרימר שמכוון על 50hz.
בקיצור, לא נוכל לדעת מכאן.
 
תודה

תודה.
אני בכל מקרה מתכוון להשתמש רק בחיבור HDMI
אז אני רק אוודא שאני מביא איתי מכאן טלוויזיה שתומכת ב-50 הרץ.

תודה על העזרה

אופיר
 

עוד שאלה קטנה,
האם מתאם-ממיר מ- PAL ל- NTSC יעזור לי עם הטלויזיה הנוכחית שלי? (שהיא NTSC אמריקאית טיפוסית)
 
יכול לעזור בכניסות האנלוגיות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור