טלויזיה מארה"ב

  • פותח הנושא פותח הנושא igerber
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

igerber

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
האם מישהו יכול להגיד אם הטלויזיה הבאה מתאימה בארץ בחיבור HD .
מצד אחד החשמל הוא 50-60 HZ - (כמו טלוזיות של VIZIO שידוע שהן עובדות בארץ)
מצד שני במפרט כתוב שהפורמט וידאו הוא 60HZ
דגם :
Philips Flat TV 47PFL7403D

מפרט :
http://www.live.philips.webcollage....e&MarkupType=document&PresentationFormat=html

תודה !!
 

בספציפיקציות כתוב שהמכשיר תומך רק ב NTSC ו ATSC כלומר אינו תומך ב PAL B/G שהוא התקן המשודר בארץ.
רוב הטלויזיות הנמכרות בארה"ב שלא בחנויות המתמחות בציוד למדינות זרות כמו החנויות המיוחדות בעיקר בניו יורק L A וערים נוספות עם ציבור גדול שמחפס ציוד מולטיסיסטם על מנת לצפות בסרטים או תוכניות טלויזיה שהמשפחות שולחות או שהם יוכלו לקחת עימם כאשר יחזרו למולדת, הן בתקנים האמריקאים בלבד! וכך גם מכשיר זה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור