טלויזיה לסלון 42 עד 8000

  • פותח הנושא פותח הנושא MoonMage
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

MoonMage

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
לאחרונה התחלנו לחפש טלויזיה חדשה לסלון לאחר שהקודמת של פנסוניק התחילה לעשות בעיות אחרי כמעט 12(!) שנים.
התחלתי לחפש קצת באינטרנט ולנסות להבין טיפה את הנושא, בינתיים הדגם שראיתי שעולה הרבה הוא הPV8\0 של פנסוניק בפלסמה אך לא ממש הבנתי מי נגד מי בעולם ה,LCD , מבחינתי הPV8 נשמעת מצוין ואני מתכנן ללכת לראות אותה בהקדם אבל אם אני כבר הולך להסתובב תהיתי על אילו עוד טלויזיות אתם ממליצים.

מבחינת דרישות, השימוש המרכזי הולך להיות שידורים רגילים באבחנה נמוכה אך מדי פעם ארצה לחבר את המחשב ו\או PS3 כדי להנות משידורים ברמה גבוהה או כדי לשחק.
הטלויזיה תהיה בסלון דיי גדול ועם חלונות דיי גדולים שכרגע נמצאים מול הטלויזיה אך במקרה וזה משחק תפקיד מרכזי אפשר לעשות קצת עיצוב מחדש.

השאלה הרמכזית שלי האם כדי פשוט לקנות את הPV8 ב3900 ש"ח שזה כחצי מהסכום שהוקצע או שהוספת עוד 4000 ש"ח באמת תתן שיפור משמעותי באיכות ותוכלת חיים גבוהה יותר.

אה ועוד דבר אחרון, יש איזושהי חנות שאתם מכירים שמחזיקה את רוב המסכים המומלצים בתצוגה באיזור המרכז?

תודה רבה, גלעד.
 

אוקיי קראתי את הדיון, והוא אכן עזר קצת להבהיר את העניין אבל עדיין נותרה השאלה האם יש מסך LCD מתאים ואיכותי באיזור התקציב והאם תוספת של כמה אלפי שקלים פותחת איזושהן דלתות.
 
אם אתה הולך על ה PV8 תבדוק מחיר של יבוא מקבלי וגם של יורוקום (ההפרש לא גדול)
כמו כן יש את הדגם של ה PV80 שקצת יותר יקר (שוב יש גם יבוא מקביל וגם יבוא של יורוקום)

האם LCD מתאים לך יותר או שדגם יותר יקר - זו החלטה שלך
 

אז זהו התכוונתי לשאול גם על זה, האם השירות של יורוקום שווה את ההפרש?

ובקשר לזה שאני צריך להחליט, כמובן, אבל אני כן רוצה להחליט החלטה מושכלת ושלא יידחפו לי משהו שיש להם יותר מדי ממנו במלאי ובמקרה דווקא לו חיברו סרט באיכות גבוהה :\.

יש איזשהם דגמים מבוססי LCD בתקציב הזה שאתם יכולים להמליץ עליהם?
 
אני לא יודע איך השרות של היבואנן המקביל (מדובר על כמה יבואנים מקבילים שונים ולא אחד).
בקשר ליורוקום כאשר אתה מקבל מסך מהם הם אומרים לך לשמור על האריזה שלו כדי שאם יהיה בעיה בימים הראשונים הם יחליפו לך את המסך (איזה עוד יבואן אומר זאת).

כעת תעשה את את החושבים שלך בקשר לכך :)
 
לפי מה שהבנתי אם אני מחבר את המחשב לפלסמה יש מצב דיי טוב שטקסט יהיה דיי לא קריא, לכן אני שוב מנסה לשקול LCD, למישהו יש המלצות לסך LCD בתקציב הזה?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור