טלויזיה חדשה

  • פותח הנושא פותח הנושא BEN222
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

BEN222

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
0
נקודות
6
הייי חברים
אני אתחדשתי בטלויזיה TOSHIBA 55L5445
יש לי כמה שאלות
1 . האם הטלויזיה היא אנדרואיד ?(אני לא יודע איך להכנס לחנות )
2. אני הורדתי סרט תלת מימד (ההוביט) עכשיו אני רואה את הסרט כפול על המסך
למרות שהפעלתי את התלת מימד בטלויזיה מה הבעיה ?
3 אני אתקשרתי לבדוק עם הוט האם הכבל שלהם תומך תלת מימד הם אמרו שכן זה הגיוני ?
כי אני רואה שב VOD יש שם סרט תלת מימד אמרתי שלא נקנה סתם
מצטער אם לא כתבתי כותרת נכונה
 

תתחדש.
אני מסתכל במפרט הטלוויזיה ולא כתוב שהיא אנדרואיד:
http://www.toshiba.eu/discontinued-products/55l5445dg/
בתלת מימד יש שלוש שיטות, אתה צריך לבחור בשיטה הנכונה, סביר להניח שזה יהיה שיטת "צד בצד" או "תמונה עליונה ותחתונה".
אם יש ב- VOD של הוט סרט תלת מימד, אין סיבה שהתשתית שלהם לא תתמוך בו.
 
דבר ראשון תןדה על התגובה
דבר שני על מה אני צריך להפעיל את התלת מימד ?
דבר שני אני חיברתי את המחשב בפעם הזאת שנסתי אולי אני צריך תוכנה לניגון תלת מימד
הפעלתי אותה דרך מדיה פלאייר
דבר שלישי מה ה HDMI של הוט הוא 1.4 אז ?
 
איך הטלויזיה טובה אני רוצה קצת חוות דעת אם אפשר ?
 

מהמפרט היא נראית בסדר, אבל אי אפשר לחוות דעה מקצועים בלי לראות אותה בעין.
נסה להפעיל דרך VLC במחשב ואת התלת מימד בטלוויזיה תעביר בין שתי השיטות שציינתי. חיבור HDMI 1.4 מעביר תלת מימד.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור