טלויזיהוLA37A450וSamsungו(סמסונג)

  • פותח הנושא פותח הנושא ASAFF
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ASAFF

אוהב את התחום
הודעות
121
מעורבות
0
נקודות
0
שלום

קיבלתי הצעה טלויזיהוLA37A450וSamsungו(סמסונג)
http://halalit.co.il/products/111083

רציתי בהתחלה טושיבה AV500

http://www.dtown.co.il/forum/5070-sharp-lc37wd1e-toshiba-37av500[-b].html#post45696

זה הנושא הקודם
אשמח לשמו את דעתכם בנושא חשוב לי אנשים שמבנים בתחום

כי המוכר טען שסמסונג יותר עדיפה מבחינתו שזה אחד מהמובלים בתחום

והוא לא סיבן אותי המחיר אותו מחיר נשאר בין 2 הטלוזיות

אבל הוא אומר שסמסונג מובלים בתחום והם אלה שמייצרים את החלקים ולא כמו טושיבה שהם גם טובים אבל אין מה להשוות

אחריות מלאה 3 שנים של היבואן הרשמי
 

תוספץ

שלום

קיבלתי הצעה טלויזיהוLA37A450וSamsungו(סמסונג)
http://halalit.co.il/products/111083

רציתי בהתחלה טושיבה AV500

http://www.newpan.co.il/Index.asp?ArticleID=1701&CategoryID=469&Page=1זה הנושא

הקודם
אשמח לשמו את דעתכם בנושא חשוב לי אנשים שמבנים בתחום

כי המוכר טען שסמסונג יותר עדיפה מבחינתו שזה אחד מהמובלים בתחום

והוא לא סיבן אותי המחיר אותו מחיר נשאר בין 2 הטלוזיות

אבל הוא אומר שסמסונג מובלים בתחום והם אלה שמייצרים את החלקים ולא כמו טושיבה שהם גם טובים אבל אין מה להשוות

אחריות מלאה 3 שנים של היבואן הרשמי

עוד משהו חשוב לפי מה שהנתי מסריקה בפורום , רבל סקארט הוא הכי איכותי שיש לטלוזיה וחיבור ממיר

עכשיו בשני הטלוזיותל אין חיבור סקארט ולממיר יש אפשר לקנות כבל עם חיבור סקארט וחיבור אחר לטלוזיה בלי לפגוע באיכות

ולגבי החיבור למחשב יש לי חיבור VGA שמיועד למחשב בכרטיס מסך

מה עדיף לי לקחת את הסמסונג או הטושיבה?

אשמח לתשובה מהירה משהו שיעשה לי סדר
 
נערך לאחרונה ב:
יש לי גם אופציה להוסיף עוד כסף כנראה זה בבדיקה ואולי לקנות את סמסונג 5550

http://www.dailysale.co.il/pz.asp?id=22511

LA37A550 סמסונג 37 LCD''

לפי מה ששמתי לב ההבדל הוא של 1000 ש"ח ,אני יוריד אותו במחיר
אבל בפרט הטלוזיות דומות רק שבזאת יש חיבור USB אני מקווה שזה כמו במחשב כי עם כן ואפשר לנגן על זה סרטים אז זה משתלם לי בטירוף? ככה לא צריך לחבר את המחשב וזה חוסך לי השאלה עם זה רק זה או שיש עוד איכות

אז מי שבין אני ישמח עם יתן דעה מקצועית

במחיר אני יוריד אותו זה בטוח הוא נתן לי מחיר סופי כולל התקנה גם על הטושיבה וגם על הסמסונג 450 שזה 4500 כולל התקנה

http://www.kaniti.co.il/Product.asp?Pid=22508&Cat2Cat1ID=2&Cat2ID=2&aff=Zap&lang=HE

פשוט הוא המליץ לי ללכת על הסמסונג כי היא יותר איכותית ואני לא מבין גדול בתחום

אני רק יודע ששרפ סמסונג פנסונניק וטושיבה ,והוא טוען שאין מה להשוות בין סמסונג לטושיבה
אבל זאת החלטה שלי התוספת של הדגם שעכשיו הבאתי זה פינוק הכוונה 550

הוספתי שני מפרטים של הטלוזיות אני ישמח לתגובה וזהו אני לא יוסיף לבלאגן כי רק אני מגיב לעצמי בנתיים
 
ה- USB בסמסונג 550 מאפשר ניגון שירים והצגת תמונות, לא סרטים.
 

liorkoren

ה- USB בסמסונג 550 מאפשר ניגון שירים והצגת תמונות, לא סרטים.

כן דברתי איתו היום בשבילך להבין מה זה אומר והוא אמר את מה שאתה אמרת

הןא אמר 550 HD מלא אבל אני לא צריך כי אין שדורים כאלה ואין ממיר כזה עדין לי

וחבל להוסיף

מה אתה אומר על הסמסונג 450 שהוא נתן לי ב4400 פלוס התקנה עדיף על הטושיבה מבחינצת מפרט וכאלה חשובה לי דעתך ,המחיר לא משתנה


liorkoren אשמח לתגובה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור