LCD טלוויזית OLED

  • פותח הנושא פותח הנושא shaked halamish
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shaked halamish

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
קניתי טלוויזית OLED מהיבואן , רציתי לשאול אם יש אחריות על צריבה ??
תודה מראש .
 

תשאל את היבואן, אבל לא נראה לי
תקרא את את כתב האחריות ואת הוראות היצרן
 
נגד צריבה : תרופה שנמכרת ללא מרשם רופא היא אומפרזול
 

בעיית הצריבה אינה כ"כ נפוצה - אתה כנראה מתכוון לתופעת ה- צבירה (לא פעם מתבלבלים בין 2 התופעות)
בסדרות האחרונות של LG - סדרה 6 ו-7 (ה-8 חדשה יחסית עדיין) הבעיה הנ"ל פחות מורגשת.

וכמו שאמרו - תפעיל את מנגנון המניעה וישנה גם פונקציית "שטיפת מסך" .
 
בעיית הצריבה אינה כ"כ נפוצה - אתה כנראה מתכוון לתופעת ה- צבירה (לא פעם מתבלבלים בין 2 התופעות)
בסדרות האחרונות של LG - סדרה 6 ו-7 (ה-8 חדשה יחסית עדיין) הבעיה הנ"ל פחות מורגשת.

וכמו שאמרו - תפעיל את מנגנון המניעה וישנה גם פונקציית "שטיפת מסך" .

תופעות אילו לרוב נגרמות עקב שימוש בקונטרסט קיצוני במסך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור