פלזמה טלוויזית 42 אינצ' של panasonic

  • פותח הנושא פותח הנושא זוהרה
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

זוהרה

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
היי אשמח להתייעצות,
מישהו יודע כמה שווה טלוויזית panasonic, דגם TH-42PWD8?
יד שניה אבל במצב מעולה (בקושי השתמשו בה).
תודה!
 

את ראית את המסך?
 
ללא HDMI אני חושב
 

את ראית את המסך?
כן וראיתי בו גם סרט, נראה איכות מעולה.
קראתי עליו ביקורות מאד טובות מ2006.
*יתרונות: תוצרת יפן, עשיר בצבעים חמים ולא סינטטים, תמונה חדה
*חסרונות: מגיע ללא טיונר (?), רמקולים, שלט, אחריות
(כן יש לו כבל שמחבר בינו לבין המחשב)
 
אני נתתי טלויזיה שלי מאז חינם לחבר (שהולך לזרוק אותה עוד מעט)
 

וזאת עוד פוג'יטסו - אחת הטובות
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור