טלוויזית ה LCD 42 הכי טובה/משתלמת עד 7000 ש"ח

  • פותח הנושא פותח הנושא deadeye1985
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

deadeye1985

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים,

לאחרונה הרבה אנשים מתלבטים בקניית מסך LCD 42 בתחום ה 6000-7000 ש"ח.
לאחר מחקר קטן הבנתי שנכון להיום אין דגם שהוא "סוס מנצח" בשוק בתחום המחירים הזה.
אולי בתחום הפלזמה כן אבל הרבה אנשים מתלבטים מה לקנות ואני אחד מהם.
לכן אני פונה אליכם בבקשה לעזרה לאנשים שראו/קנו ויכולים להמליץ על דגם איכותי.
הדגמים שלדעתי הכי משתלמים/טובים הם :
1) TOSHIBA 42CV500
2) LG 42LG30R
3) PHILIPS 42PFL5322

את ה LG וה PHILIPS ראיתי. ה PHILIPS נראית הכי טובה בשידורי SD ו HD אבל אני לא מבין גדול.
מה גם שהעיצוב שלה מאד לא מושך.
ה TOSHIBA נראית מרשימה מהביקורת אבל לא הצלחתי להבין איך היא ב HD.
גם הרבה מוכרים בחנויות שונות אמרו לי שלא כדאי לקחת TOSHIBA כי הם לא מותג חזק במיוחד בתחום הזה של הטלווזיות.

האם לדעתכם כדאי לחכות חודש-חודשיים לדגמים חדשים או שאין טעם?
אשמח מאד לקבל עזרה ואני בטוח שגם אחרים יעזרו בתשובות שלכם כי הנושא חוזר על עצמו.

תודה לכולם !!!
ליאור ושאר חברי האתר - מחכים שתושיעו אותנו.
מה שאתם ראיתם ונראה לכם טוב כנראה שטוב בשביל רוב המשתמשים הממוצעים לכן הנסיון שלכם הכרחי פה.
 

נערך לאחרונה ב:
מה הכי חשוב לך במסך מבחינת שימוש?
 
נכון לעכשיו אני צופה הרבה יותר בשידורי SD ב YES. בזה הבנתי שהטושיבה מצטיינת יחסית.
ההתלבטות היא לגבי איכות ה HD שמן הסתם בעתיד רובנו נעבור ל YES HD ואני לא רוצה להתקע
עם טלוויזיה שהאיכות שלה ב HD לא כל כך טובה.
פה אני לא יודע מה לבחור מבין ה 3.
את הפיליפס הכי אהבתי אבל העיצוב שלה לא מושך ולא מתאים לסלון.
ל LG אין משהו מיוחד מבחינת נתונים וגם בתמונה היא סבירה.
היית ממליץ לקנות את הטושיבה CV500 ב 6000 ש"ח עם אחריות מקורית של ניופאן ?

תודה על העזרה !
 
נערך לאחרונה ב:
ב- HD, התמונה תרשים בכל המסכים הללו.
תרכוש את המסך שיתאים הכי הרבה לצרכים העיקרים.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור