deadeye1985
חבר אתר
- הודעות
- 27
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 0
שלום חברים,
לאחרונה הרבה אנשים מתלבטים בקניית מסך LCD 42 בתחום ה 6000-7000 ש"ח.
לאחר מחקר קטן הבנתי שנכון להיום אין דגם שהוא "סוס מנצח" בשוק בתחום המחירים הזה.
אולי בתחום הפלזמה כן אבל הרבה אנשים מתלבטים מה לקנות ואני אחד מהם.
לכן אני פונה אליכם בבקשה לעזרה לאנשים שראו/קנו ויכולים להמליץ על דגם איכותי.
הדגמים שלדעתי הכי משתלמים/טובים הם :
1) TOSHIBA 42CV500
2) LG 42LG30R
3) PHILIPS 42PFL5322
את ה LG וה PHILIPS ראיתי. ה PHILIPS נראית הכי טובה בשידורי SD ו HD אבל אני לא מבין גדול.
מה גם שהעיצוב שלה מאד לא מושך.
ה TOSHIBA נראית מרשימה מהביקורת אבל לא הצלחתי להבין איך היא ב HD.
גם הרבה מוכרים בחנויות שונות אמרו לי שלא כדאי לקחת TOSHIBA כי הם לא מותג חזק במיוחד בתחום הזה של הטלווזיות.
האם לדעתכם כדאי לחכות חודש-חודשיים לדגמים חדשים או שאין טעם?
אשמח מאד לקבל עזרה ואני בטוח שגם אחרים יעזרו בתשובות שלכם כי הנושא חוזר על עצמו.
תודה לכולם !!!
ליאור ושאר חברי האתר - מחכים שתושיעו אותנו.
מה שאתם ראיתם ונראה לכם טוב כנראה שטוב בשביל רוב המשתמשים הממוצעים לכן הנסיון שלכם הכרחי פה.
לאחרונה הרבה אנשים מתלבטים בקניית מסך LCD 42 בתחום ה 6000-7000 ש"ח.
לאחר מחקר קטן הבנתי שנכון להיום אין דגם שהוא "סוס מנצח" בשוק בתחום המחירים הזה.
אולי בתחום הפלזמה כן אבל הרבה אנשים מתלבטים מה לקנות ואני אחד מהם.
לכן אני פונה אליכם בבקשה לעזרה לאנשים שראו/קנו ויכולים להמליץ על דגם איכותי.
הדגמים שלדעתי הכי משתלמים/טובים הם :
1) TOSHIBA 42CV500
2) LG 42LG30R
3) PHILIPS 42PFL5322
את ה LG וה PHILIPS ראיתי. ה PHILIPS נראית הכי טובה בשידורי SD ו HD אבל אני לא מבין גדול.
מה גם שהעיצוב שלה מאד לא מושך.
ה TOSHIBA נראית מרשימה מהביקורת אבל לא הצלחתי להבין איך היא ב HD.
גם הרבה מוכרים בחנויות שונות אמרו לי שלא כדאי לקחת TOSHIBA כי הם לא מותג חזק במיוחד בתחום הזה של הטלווזיות.
האם לדעתכם כדאי לחכות חודש-חודשיים לדגמים חדשים או שאין טעם?
אשמח מאד לקבל עזרה ואני בטוח שגם אחרים יעזרו בתשובות שלכם כי הנושא חוזר על עצמו.
תודה לכולם !!!
ליאור ושאר חברי האתר - מחכים שתושיעו אותנו.
מה שאתם ראיתם ונראה לכם טוב כנראה שטוב בשביל רוב המשתמשים הממוצעים לכן הנסיון שלכם הכרחי פה.
נערך לאחרונה ב: