טלוויזיות 37" - Samsung או Toshiba?

  • פותח הנושא פותח הנושא avinim8
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

avinim8

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
הי חברים,
ההתלבטות שלי היא בין הדגמים הבאים:
1. Smasung LA37A550
2. Toshiba 37XV550

הצרכים שלי:
1. מרחק צפייה של 2.5-2.7 מטר מהעין לטלוויזיה.
2. צפייה בשידורי SD לרוב.
3. מדי פעם יהיו תכני HD (סרטים במחשב, PS3).

את שתיהן ראיתי בתצוגה, לא הצלחתי לעמוד על ההבדלים (למרות שעפ"י מפרט יבש, נראה כאילו ה- Samsung עשירה יותר בתכונות).

אשמח לעצתכם.

תודה רבה
 

אני חושב שעניתי לעצמך... אם התמונה נראית לך זה והמפרט היבש נראה אטרקטיבי יותר בסמסונג...
 
זה נכון וזו גם הנטייה הראשונית שלי אבל..
ה- Samsung נמצאת זמן רב יותר בשוק לעומת ה- Toshiba (חדש מול חדש יותר :))

1. יש שמועות וירטואליות שה-550 של Smasung עושה הרבה בעיות. מישהו כאן נתקל בזה?
2. מישהו נתקל ב- Toshiba הזו בכדי לתת חוות דעת?
3. יש עדיפות לאחריות של סאמליין לעומת ניופאן?
4. עד כמה קריטי חוסר יציאות ה- Scart ב- Samsung (לעומת 2 יציאות כאלה ב- Toshiba)?

תודה רבה
 
סקארט מהווה יתרון מסויים בחיבור אל ממיר הוט או יס שהוא לא HD.
לגבי דגם 550 של סמסונג, היו מספר שרשורים על זה בפורום, ממליץ שתחפש אותם.
 

תודה רבה על המענה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור