LCD טלוויזיה FUJI JAPAN כל הזמן יוצאת מכיול - מה עושים ?

  • פותח הנושא פותח הנושא בעז
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בעז

אוהב את התחום
הודעות
99
מעורבות
28
נקודות
18
קניתי אותה לפני שנה. כל הזמן היא יוצאת מכיול. הצבעים מתערבלים. כל עוד הטלוויזיה המזופטת הזאת היתה באחריות, הייתי שולח אותה לתיקון - היא היתה חוזרתמתוקנת, מכויילת - ולאחר שבועיים שוב.

היבואן אמר לי שאולי יש לי בעיות של קפיצות מתח בדירה. קניתי ספק מיוחד - לא עזר...

מה אפשר לעשות ?


תודה !
 

מתי היא יוצאת מכיול, כאשר אתה מכבה אותה? מנתק אותה לגמרי מהחשמל?
 
הצבעים מתערבלים כך סתם פתאום באמצע הצפייה. מתבצע כמו "ריסט" כזה, הטלוויזיה נכבת ונדלקת מעצמה - וכל הצבעים מתחרבשים...
תודה על התגובה !
 
אז זו תקלה... לא רואה כיצד ניתן לפתור זאת ללא התערבות של טכנאי.
 

תודה.
הבעייה שהטכנאי כל פעם מכייל, מחזיר לי - ואז שבועיים ושוב אותה הבעיה - האם עלי לזרוק את הטלוויזיה הזאת לזבל ולכל הרוחות ולהשלים עם הבעסה ?
 
כנראה .... זה לא קורה בשום טלוייזיה נורמלית אחרת
 
לעזאזל עם היבואן - מיקי משהו. מהרגע הראשון היא היתה בעייתית. הוא כל הזמן החליף לי טלוויזיות, מאותו המותג. ותמיד הן התחרבשו אחרי שבועיים. 6-7 פעמים. עכשיו אני כבר אחרי תקופת האחריות והוא נמנע ממני - כך שבנוסף נותן לי את ההרגשה שאני לא בסדר.
 

תגיד עליה קדיש וזרוק לים
להבא תקנה אך ורק מותג נורמלי .הזול = יקר
בהצלחה
 
אי אפשר לכייל אותה במעבדה אחרת ? האם יכול להיות שבאמת יש בעייה עם הזרם בדירה שלי או שאולי הוא סתם סיבן אותי.
כמה יעלה לי לכייל את הטלוויזיה במעבד באופן פרטי ?
תודה!
 
אין כאן שום קשר לכיול, כיול נכון אפשר לעשות גם בבית דרך תפריט המסך. נשמע שיש בעיה מהותית בטלוויזיה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור