LCD טלוויזיה 55 מתלבט בין LG OLED C6 לסמסונג KS9500

  • פותח הנושא פותח הנושא avikamtc
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

avikamtc

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
איזו טלוויזיה עדיפה ואם הOLED עדיף אז איזה דגם עדיף יותר ה C6 של LG או ה E6
 

יש לי את ה C6 שהיא טלוויזיה מדהימה. אם יש לך עודף כסף לך על ה E6 שגם נותן לך סאונד בר איכותי ועיצוב שונה.

לגבי הסמסטנג היא אפילו לא מתקרב ל LG
ראיתי אותה ליד המסך LG ועם יש על הלב נראית חיוורת לידה
אין מה להשוות מסך אולד ללד
 
כשרכשתי את ה LG Oled בחנתי אותה היטב מול הסמסונג והם סוניק החדשה... היא בבירור היתה טובה יותר מהם. אחרת הייתי רוכש את הסמסונג... בבחינת לא מעט רטעים של הסמסונג מל lg לא רק השחורים והקונטרסט היו טובים משמעותית אלא גם הצבעים והגוונים של העור נראו נכונים יותר... סלח לי על הביטוי אבל הסמסונג היתה גרוטה ליד האולד... אם כבר led לך על הפנסוניק dx900
 
כול אחד וטעמו הוא
 

אתה פשוט מסונוור מהשחור של הoled אבל אני לא רוכש טלויזיה לפי השחור בלבד תראה חדות בהירות והדגשה על פרטים קטנים
 
אבל אייך אומרים על טעם וריח אין מה להתווכח
ממה שאני מאוכזב זה רק מזלגות האור של הלדים בצדדים ודרך אגב ראיתי את הפנסוניק dx900 גם סובלת מזליגות וגם לא חדה ליד הסמסונג ks9500
 
היי חיים. הכל ב LG מעלה מעל הסמסונג. בכל פרמטר ופרמטר. ראיתי את 2 המסכים אחד מול השני והסמסונג נראה כמו טרנטה ישנה לעומת האולד. אני מוכן להתערב ש 100 מתוך 100 יצביעו לטובת ה LG
אין מה להשוות מסך LED למסך OLED
הכל נראה בו טוב יותר (ואני מתכוון להכל) ואם אתה לא מצליח לראות את זה אני באמת ממליץ לך לעשות ניקוי עינים
 

היי חיים. הכל ב LG מעלה מעל הסמסונג. בכל פרמטר ופרמטר. ראיתי את 2 המסכים אחד מול השני והסמסונג נראה כמו טרנטה ישנה לעומת האולד. אני מוכן להתערב ש 100 מתוך 100 יצביעו לטובת ה LG
אין מה להשוות מסך LED למסך OLED
הכל נראה בו טוב יותר (ואני מתכוון להכל) ואם אתה לא מצליח לראות את זה אני באמת ממליץ לך לעשות ניקוי עינים

יש מה להשוות מסך ליד למסך oled. עוצמת הארה שיש למסך ליד איכותי טובה יותר.
ממליץ לך לראות את מסך הליד של פנסוניק DX900.. עוצמת הארה מעולה... מרחב צבעים עשיר במיוחד.
 
ראיתי את ה DX900
כתבתי שבין הסמסונג ל פנסוניק הפנסוניק טובה ממנה
עדיין האולד מרשימה יותר
 
אדון גולן תמשיך לחיות באשליות תמשיך אתתה כמו ילד מתלהב תמשיך
 

מרשימה במה בדיוקקקקק ???? בצבעים או בזליגות שכולם אומרים שאין
עוד סיפור מצוץ מהאצבע אני ראיתי אותה וזליגות חופשי חופשי
 
אני ראית גם בhdr היא לא מתקרבת לסמסונג
 
אתה כנראה מושפע
 

איציק ראיתי והתאכזבתי ציפיתי לפיצוץץץץץץ וכשראיתי הזליגות והחדות והבהירות
לא מגיעים בעיני ל9500 עם כול הכבודדדדדדד
 
איציק מאז החכמנו ועברנו קורס מזורז והאמת לא מחליף את הסמסונג בשום מסך
רק מה שמבאס זה הזליגות חוץ מזה בעיני מ"ס 1
 
היי חיים. אם אתה מעדיף את הסמסונג זו בחירה שלך והחלטה שלך.
תתחדש ותהנה ממנה...
 

תודה וגם אתה תהנה מה ידידי
 
רק שתדע גולן מאז ומתמיד סמסונג היתה ונשארה חברת על
לעומת lg וזה שהם הוציאו טלויזיה שיש בו יותר שחור לא מחייב בהכרח שהיא הכי טובה
אם כבר חכה ל loewe ואז תדבר יום טוב ידידי
 
חיים אתה לא משכנע אותי. גם הביקורות בכל העולם (בלי יוצר מהכלל) כתבו על המסכי OLED שהם המסכים הטובים ביותר ב 2016. אם זה ברמת השחורים ואם זה בקונטרסט ואם זה בצבעים. ליגה אחרת
ראיתי את הסמסונג 9500 מול ה LG הבסיסית. עולם אחר לגמרי, אין מה להשוות. כמה ליגות מעל הסמסונג
אגב הטלוויזיה הקודמת שלי היתה סמסונג. נראית כמו גרוטאה מול ה LG
 

גולן אם אתה טוען שה lg הבסיסית יותר טובה מהסמסונג
אז תעשה לי טובה רואים שאין לך ה תה מסתמך על ביקורות מהעולם
ואני בא ואומר לולא הזליגות היהיתה מספר אחת ואני בכול זאת מעדיף אותה
נראה עוד כנה חודשים שסמסונג תןציא משהו חדש כולכם תחזרו לחזר אחריה נחכה ונראהההההה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור